Gå til innhold

God SMS telefon til 2000 +/-

Anbefalte innlegg

Hei! Er nå på utkikk etter å erstatte min W810i. Jeg har ikke mange store krav til telefonen, men har noen viktige punkter. Det viktigste er at den skal være god å skrive SMS på, den må ha skarp skjerm og ha god batterilevetid. Andre funksjoner er egentligt ikke så viktige, men jeg synes alltid det er bra med mange ekstra funksjoner. Minne og kamera er ikke så viktig, men synes det er positivt om det er mye minne og bra kamera.

Jeg har egentligt ikke lyst å gå over 2000, men kan strekke meg litt over. Er lite lysten på Sony Ericsson. Har kikket litt på 5310 og 5610, kan de være noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, du var ikke intersserti Sony nei. Men vil bare anbefale K810i, jeg trodde den skulle være helt forferdelig å skrive på. Men det var den ikke, jeg trives veldig godt med den og jeg skriver raskt på den. Jeg sender rundt 200-500 SMS om dagen såå.

Men ellers kan jeg anbefale telefoner som: W910i, gode taster, walkman og en fantastisk bluetooth. s500i er heller ikke så værst, men er ganske flate taster på den. Smak og behag sier jeg bare.

Mine meninger om 5310 og 5610 er at jeg liker IKKE tastene, men det er bare en vanesak som man kan venne seg tl, men jeg liker dem ikke.

Kos deg!

Håper du finner en telefon du liker.

Lenke til kommentar

Blir nok litt for dyr. Skal jeg ha Sony Ericsson, så må det bli K660i i såfall. Sett litt på den også, noen som vet om den er gode til å skrive SMS på? Har hatt Sony Ericsson i mange år, og synes det blir mye av det samme om jeg får en ny SE.

Lenke til kommentar
Jeg sender rundt 200-500 SMS om dagen såå.

Holy smoke! Seriøst?!

Ontopic:

Etter min mening er K660 en glimrende SMS-telefon. Knappene er plassert godt fra hverandre og de gir grei motstand.

Av Nokia synes jeg knappene på 5310 er veldig greie. Alternativt kan du se på Nokia 3110, hvis du virkelig vil gå for det minimalistiske.

mvh

Pål Berge

Lenke til kommentar

Sett litt på to mobiler i dag også, Nokia E51 og Nokia 3120.

3120 er jo en billig telefon med både skarp skjerm og god til å skrive sms på.

E51 koster vel ca. 500 mer, men har mye mer funksjoner. WLAN er noe jeg kunne likt.

Noen som har erfaringer med disse to?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...