Gå til innhold

Solpudder for gutter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...

Solpudder kan virkelig gi ansiktet en ny glød. Men det er viktig å ikke gå helt vill her, en vanlig feil er at man tar på alt for mye. Man skal se ut som man har hatt noen dager i frisk solvær. Det er også viktig å plassere det riktig, hvor solen naturlig ville treffe ansiktet. Som på pannen, ved kinnebeinene, nesebroen, og på haken. Det skal ikke være slik at man må påføre det på halsen fordi pudderet har gjort at ansiktet og halsen er to forskjellige farger.

Lenke til kommentar

Personlig har jeg ingenting imot noen som bruker det, og jeg skal hverken kalle det homofilt eller feminint, men er det ingen som reagerer på dere som bruker det? Jeg bare lurer sånn generelt siden det ikke er så akseptabelt i dagens samfunn for menn og sminke seg, og jeg vet at jeg selv aldri ville ha gjort dette. Det er ikke så gøy når du sier til kjæresten din "vent litt jeg må bare pudre nesen".

Lenke til kommentar
IKKE BRUK DET
Jeg skal si noe solpudder faktisk gjør, istedenfor hva det "kan" gjøre: Solpudder gjør deg stygg :)

Hvis du vil ha glød, kan du ikke like godt male deg med rød maling da? Ser like unaturlig ut, men da gløder du hvertfall.

Da er jeg redd du vet ingenting om kosmetikk, i hvertfall ikke solpudder.

Nei, jeg er tross alt gutt.

Men jeg kan love deg at solpudder er lett å oppdage, og at det ser falskt ut. Hvis du tror at man bare må være flink nok for å få det til å se naturlig ut, så lever du i din egen lillle verden.

Du vet tydeligvis ikke noe om solpudder Ramius, så jeg anbefaler deg å ikke uttale deg om emnet.

Solpudder er ikke stygt nei, men om man bruker feil farge/tar på alt for mye kan det jo selvfølgelig bli det.

Men det blir feil å si at solpudder er stygt for det, det blir som å si at voks er stygt fordi enkelte bruker alt for mye.

Det er ikke lett å se om noen bruker solpudder nei, jeg brukte det i et halvt år for noen la merke til brunfargen min. Og jeg har aldri hørt noe negativt om fargen min heller.

Solpudder kan og ser faktisk naturlig ut, så lenge man bruker det med måte. Hvis man bruker et diskre pudder med en farge som passer huden sin, så blir det nesten umulig å se at personen bruker det.

Ser forresten etter en selvbruningskrem for gutter som passer bra, driter i pris.

Jeg kjøpte i dag det solpudderet jeg og Homme snakket om. Den fra Jean Paul Gauliter, den virker utrolig bra. Pudderet er matt og veldig diskre så imotsetning til hva Ramius sier så blir det ikke lett å legge merke til. Prisen var på 400kr om du lurte..

Edit; Trodde du skrev solpudder..

Endret av snaffle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...