M..D Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Så nettop på god morgen Norge hvor de hadde en repotasje om sminke div. Produkter for menn, Der ble det vist et produkt som het Solpudder av Cartier eller noe lignende. Er det noen som har erfaring med dette produktet. Drit i og fortell meg deres mening om at det er homo eller noe i den duren osv osv osv. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Esthetique - Jean Paul Gaultier. Har ingen erfaring med den selv, men har hørt varme ord om den. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Kan anbefale både Lancome og Dior ihvertfall, men ingen erfaring med Cartier. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Hvilken funksjon har solpudder? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Et solpudder skal gi glød, farge og bevegelse til hele ansiktet. Lenke til kommentar
M..D Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Takker for svar:) Vet dere om en net side/butikk som selger? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Jeg fant ikke pudderet i selve nettbutikken til Esthetique, men de har den sikkert på hovedsiden. Letteste er vel å dra til nærmeste Esthetique og kjøpe den der. Endret 20. mai 2008 av Loveless Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Vil gjerne benytte meg av denne tråden for å stille et spørsmål, litt off-topic: Syns dere solpudder på gutter er bedre enn selvbruning på gutter? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Minimal mengde med solpudder slår brunkrem anyday. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Dekker solpudder fregner? Jeg er et massivt fregnetryne, men skulle gjerne sett at jeg hadde litt mer farge mellom de Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Solpudder dekker det meste, så lenge du tar nok på... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Solpudder dekker det meste, så lenge du tar nok på... 1cm lag er passe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Vil ikke ta mye på, da ender jeg opp med å se ut som søss elns. Selv om hu bruker brunkrem i tillegg *grøss* Søss er overkill. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Solpudder Gutt Nei... Det ser falskt ut uansett. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 SolpudderGutt Nei... Det ser falskt ut uansett. Da har ikke du sett mange med solpudder... Synes ikke på de som klarer å bruke det. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 SolpudderGutt Nei... Det ser falskt ut uansett. Da har ikke du sett mange med solpudder... Synes ikke på de som klarer å bruke det. Sikkert. Det er jo også sånn med jenter, ingen vet at de bruker sminke sant? De bare ser sånn ut fra naturens side. Blå øyelokk, lilla glinsende lepper og brunostfarget hud. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Alle jenter bruker blå øyenskygge, lilla lipgloss og lag på lag med brunkrem. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Alle jenter bruker blå øyenskygge, lilla lipgloss og lag på lag med brunkrem. Nei, det der du sier er naturlig. Huden dems er rett og slett sånn. Hvis du ser en jente som ikke har de spesifikasjonene i ansiktet, så bruker de garantert sminke for å dekke over de blå øyelokka og de skinnende leppene. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Har du problemer med at jenter og gutter bryr seg om hvordan de ser ut? Aldri hørt om solpudder før, mulig et godt alternativ til solkrem. Men det finnes ikke noe billig merker da? Føler bare Dior og Cartier blir litt overkill med hensyn på pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå