Marvinintheface Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ein scene i Pulp Fiction(I shot Marvin in the face scenen) dubbet på norsk. veldig morsom, smak og behag kanskje Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Er det bare jeg som ikke syns det er noe morsomt med noe usammenhengende tilfeldige lyder? Hørte ihvertfall ikke hva noe av det de sa med unntak av et par sjeldne ganger. Endret 21. mai 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Syns det var tragisk. Disse "dubbede" filmene var kanskje litt artig med lord of the rings, men that's it. Det blir bare brukt for mye. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Er det bare jeg som ikke syns det er noe morsomt med noe usammenhengende tilfeldige lyder? Hørte ihvertfall ikke hva noen av de sa med unntak av et par sjeldne ganger. E9. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Du er virkelig teit du, opretter en konto her bare på grunn av dette... Jeg pålegger deg herved en plikt, det er å være en trofast medlem her :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå