Gå til innhold

Kritikk søkes til p2part.com

Anbefalte innlegg

Jeg postet denne i feil forum uten særlig med tilbakemelding. Prøver derfor igjen:

"Hei!

Har nå laget en webside for aller første gang (http://p2part.com), og jeg trenger derfor feedback fra noen som har peiling. Hva syntes dere om grafikken? Er innholdet interessant? Er annonsene plassert riktig? Er siden oversiktlig og fin?

All kritikk mottas med stor takk, så lenge den er konstruktiv."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler at det er alt for store kontraster på siden. Svart bakgrunn er veldig vanskelig å få til å bli ryddig, da omtrent alle elementer som blir plasser oppa den blir sett på som rotete.

Fikk et rotete inntrykk av siden din, og jeg anbefaler deg å bruke litt mer farger. Du har oransje fargene i logoen du kan bruke.. :)

Er dette en nyhetsside av noe slag? Da må du tenke på at det er teksten som skal komme godt fram, og den skal være enkel og rolig å lese.

Lenke til kommentar
Føler at det er alt for store kontraster på siden. Svart bakgrunn er veldig vanskelig å få til å bli ryddig, da omtrent alle elementer som blir plasser oppa den blir sett på som rotete.

Fikk et rotete inntrykk av siden din, og jeg anbefaler deg å bruke litt mer farger. Du har oransje fargene i logoen du kan bruke.. :)

Er dette en nyhetsside av noe slag? Da må du tenke på at det er teksten som skal komme godt fram, og den skal være enkel og rolig å lese.

Det er vel heller en blogg enn en nyhetsside hvor jeg skriver om ting som interesserer meg... Det med fargene har jeg hørt før, men er ingen webdesigner, så det eneste jeg får gjort er å skifte theme... Vet ikke hvor aktuelt det er i grunn... Uansett takk for kritikk.. Noe mer du vil sette fingeren på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...