Lucas_Locke Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Mulig denne har vært postet tidligere, men jeg prøver meg allikevel. Kom over denne hysteriske videon på break.com. Gutten i videoen heter Will Jones, og prøver å vise oss hvordan man driver effektiv vektreduserende trening. Jeg har ikke testet ut teknikken hans selv, men jeg ser ikke bort i fra at den fungerer utmerket. dessverre for Will er utførelsen av det komiske slaget, og jeg ser ikke bort i fra den kan få like mye oppmerksomhet som den mer berømte Star Wars Kid fikk. Kos dere med videoen. Videoen ser dere her: http://youtube.com/watch?v=Lt5JH1CRpkQ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Morsom var den nå i alle fall Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ah, fakk! Det var hæshli! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Herregud, for en klabb. Lenke til kommentar
RunarII Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det var jo... Et bra forbilde kan man si Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hahaha. klarte ikke holde latteren inne. Håper han kommer ut med egen DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå