Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fusking etter jeg skiftet til powerfilter!

Anbefalte innlegg

Satte på ett powerfilter på min furia i går. Men den fusker som bare det på lavt turtall. Vil jo gjerne ha det på moped'n pga fetere lyd :) Men hva kan jeg gjøre for å unngå denne fuskingen. Får den for mye luft eller noe sånt? Takker for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Powerfilter er en veldig dårlig løsning med tanke på regn. Får du kondsens i forgasseren kubber sykkelen din. Ved powerfilter får du også mer luft enn ved vanlig filter, så sjekk pluggen din og still lufteskruen etter hva pluggen sier:)

Lenke til kommentar

At den får for mye luft tror jeg ikke. Det er bare bra! Er vel ingen som justerer bensin/luft forholdet ved og strupe luftfilteret?? Da må man jo også justerer ettersom filteret blir tett..

Høres ut som det iser i gasseren siden du sier det blir bra når det er varmt. Det er for kladt så bensina forstøver ikke den blir til dråper.. Det problemet kan sikkert bli værre når du får et filter som puster bedre..

Ellers kan jeg nada nix om moped så ikke hør på meg..

Lenke til kommentar

Sef kan det få formye luft, den må ha riktig menge luft i forhold til hvormye eksos som går ut og hvormye bensin den får.. Får den formye Luft eller for mye bensin i forhold til det der, blir det gående DASS

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...