bjornw7 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Satte på ett powerfilter på min furia i går. Men den fusker som bare det på lavt turtall. Vil jo gjerne ha det på moped'n pga fetere lyd Men hva kan jeg gjøre for å unngå denne fuskingen. Får den for mye luft eller noe sånt? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har du ellers noe trim på mopeden? effektanlegg? Har du skiftet dyse? Om ikke, så får den nokk alt for mye luft ja Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Ninja effektannlegg. Det er ikke org dyse! Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er det fukt i lufta når du kjører? Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Ja, regn og snø langt nedåver fjellene. Kan ikke si det er varmt ute ihværtfall. Merker nesten ikke noe når det er varmt ute. Har det noe å si altså? Endret 20. mai 2008 av bjowii Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Powerfilter er en veldig dårlig løsning med tanke på regn. Får du kondsens i forgasseren kubber sykkelen din. Ved powerfilter får du også mer luft enn ved vanlig filter, så sjekk pluggen din og still lufteskruen etter hva pluggen sier:) Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ta på org.filteret du, powerfilter øker ikke noe effekt i det heletatt.. Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Merket ganske bra forskjell jeg, med turtallet osv! Overaskende! Blir nåkk så jeg kjører med powerfilter om det ikke blir så store problemer! Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 At den får for mye luft tror jeg ikke. Det er bare bra! Er vel ingen som justerer bensin/luft forholdet ved og strupe luftfilteret?? Da må man jo også justerer ettersom filteret blir tett.. Høres ut som det iser i gasseren siden du sier det blir bra når det er varmt. Det er for kladt så bensina forstøver ikke den blir til dråper.. Det problemet kan sikkert bli værre når du får et filter som puster bedre.. Ellers kan jeg nada nix om moped så ikke hør på meg.. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Sef kan det få formye luft, den må ha riktig menge luft i forhold til hvormye eksos som går ut og hvormye bensin den får.. Får den formye Luft eller for mye bensin i forhold til det der, blir det gående DASS Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Fikk heldigvis til å stille megden på luft riktig! Pluggen er nå nøtte brun, perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå