Gå til innhold

Vær Sunn På Lan.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legg deg mellom 01:00 - 03:00. Dusj hver dag. Ha med frukt. Epler,druer,pærer. Ikke ha med så mye sjokolade og potetgull. Ta heller frukt og spis en rett i koppen selv om det ikke er så veldig sunt. Og bytt ut godteri med en nøtteblanding. Dog tørket frukt er ikke så veldig bra det heller, men bedre en sjokolade. Så nøttefabrikkken,masse frukt, spis heller en "Middag" en tøm nedpå godteri hele natta, sov godt/lenge, drikk mye vann. Så kommer du til å få en herlig lan opplevelse.

 

Dette gjorde jeg under hele tg, gikk kjempe meg, stor koste meg :)

 

Edit: Pusse tenna og henda er også deilig!!

Og endel turer ut. For min del spilte jeg nesten ingenting :/ Var sammen med en jente jeg møtte. Ute og inne. Må game mer neste år ^^

Endret av greveen
Lenke til kommentar

Ehh, sunn + LAN = No match.

Mye grandis og chips, kanskje noen druer, nuddler. Ikke veldig sunt..

Meen det jeg kan anbefale er å ta seg en dukkert midt på natta,hvis man er i nærheten av

vann. Deilig frisk følese å svømme midt på natta, føler deg ren når man setter seg på plass forran skjermen igjen!

Lenke til kommentar

jeg har aldri vært på Lan uten å trøkke i meg tonnevis med godteri og brus :/ men det skjer faen ikke igjen... neste gang skal jeg ta med masse Rett i koppen og mr. Lee (selvom det som nevnt ikke er det sunneste, men en slipper ihvertfall den slappe følelsen etter å ha spist masse sukker), og en vannflaske jeg skal fylle av og til. :D vann er omtrent det eneste som ikke er crap spør du meg :p

 

anbefaler å pusse tenna en gang i blant, da jeg gikk med konstant ising i 2-3 uker etter at tannbørsten hadde liggi ubrukt i et siderom i bagen hele TG :roll: det var jævlig det :p

 

sunn på lan ftw :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...