LOOM Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det kommer an på hvilken type yoghurt. Dessuten er ikke kneip noe bedre heller. Egentlig en teit diskusjon, for dette kan man tenke på alle de andre dagene i året spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Egentlig en teit diskusjon, for dette kan man tenke på alle de andre dagene i året spør du meg. Men nå handler jo denne diskusjonen nettopp om å være sunn på LAN. Hvis du synes det er teit, så er det mange andre tråder du kan henge i. Endret 22. mai 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er derfor jeg henger i mange andre tråder. Hvis du leser litt mer hva jeg har skrevet så er det ikke noe problem å være sunn på lan, men personlig så synes jeg det ikke er fullt så viktig når man skal hygge seg en gang i blandt. Akkurat som at man kan spise godteri på julaften hvis man har lyst til det, fordi det skjer jo ikke så ofte (tar forbehold om de som er på lan flere dager hver uke). Det som er teit er at man ikke engang kan hygge seg med yoghurt eller juice fordi det ikke er sunt nok. Uansett er det sunnere enn det folk flest spiser på LAN, så derfor er det en teit diskusjon. Som sagt handler det om alternativer til godteri, ikke at posesuppe er for usundt. Dette er snakk om enkeltepisoder, ikke hverdagskosthold og livsstil! Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ikke overdriv med for lite søvn ! Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Selv holder jeg meg til grandis, cola og godis på lan, men siden det blir ekstremt lite søvn er det en god idè å spise sunn mat/drikke. Men jeg synes det er greit å gå i "nerdenes tradisjon" med usunn mat/drikke på LAN Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Viss du er bekymret for bule- mage så er det lurt med snus Du får mindre lyst på snop og chips etter en god prell snus.. Bare ett tips..! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Og snus er ikke usunt? På forrige lan levde jeg av noen kilo epler, vann og grove rundstykker Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Og snus er ikke usunt? På forrige lan levde jeg av noen kilo epler, vann og grove rundstykker Do you have any proof? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Steinfrie druer! Alltid en knallhit. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) vegetar pizza og rødskiver.. har ikke mer å tillføre da dette er så fjernt fram min virekelighet at det nesten er likedårlig, feil og vanskelig som denne setningen... Og snus er ikke usunt? På forrige lan levde jeg av noen kilo epler, vann og grove rundstykker Do you have any proof? haha.. sikker vinner dette. er kansje ikke direkte sundt, men det legger seg ikke rundt magan Endret 23. mai 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er vel ikke usundt å nødvendigvis ha litt rundt magan. Med usunnt så ville jeg personlig fokusert mer på det som faktisk er dårlig for helsa, og Snus kommer flott inn i denne kategorien. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Og snus er ikke usunt? På forrige lan levde jeg av noen kilo epler, vann og grove rundstykker Do you have any proof? Tja, snus er sikkert ikke farlig for lunge og luftveier, men du får desto mere nikotin som trekker blodårene sammen, og dermed gir hjerte tyngre arbeid. Hjertet blir slitent tidligere og du får hjerteattakk tidligere. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 vegetar pizza og rødskiver.. har ikke mer å tillføre da dette er så fjernt fram min virekelighet at det nesten er likedårlig, feil og vanskelig som denne setningen... Og snus er ikke usunt? På forrige lan levde jeg av noen kilo epler, vann og grove rundstykker Do you have any proof? haha.. sikker vinner dette. er kansje ikke direkte sundt, men det legger seg ikke rundt magan WORDS! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Og snus er ikke usunt? På forrige lan levde jeg av noen kilo epler, vann og grove rundstykker Do you have any proof? Proof for hva? Lenke til kommentar
Kvass Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det værste er sukker, sløyfer man det og tar seg en gåtur hvis det er litt dødtid på lanet så tåler nok kroppen en grandis. Bare et noe frukt etter grandisen så får man i seg litt fiber. Husk: fiber elsker fett, noe av fettet fester seg til fiberet og går rett gjennom systemet ettersom kroppen ikke kan ta opp fiber. Det å si at snusk (som inneholder nikotin) ikke er usunt det blir for dumt. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Og snus er ikke usunt? På forrige lan levde jeg av noen kilo epler, vann og grove rundstykker Do you have any proof? Proof for hva? For at snus ikke er sunt.. Det er ikke bra for kroppen, men du blir ikke tykk av det! Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Kjøp Luna-meny på Shell! Med vann eller smoothie ^^ Er jo ikke så ille usunt det da! Hehe Endret 25. mai 2008 av Magnalf Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det værste er sukker, sløyfer man det og tar seg en gåtur hvis det er litt dødtid på lanet så tåler nok kroppen en grandis. Bare et noe frukt etter grandisen så får man i seg litt fiber. Husk: fiber elsker fett, noe av fettet fester seg til fiberet og går rett gjennom systemet ettersom kroppen ikke kan ta opp fiber. Det å si at snusk (som inneholder nikotin) ikke er usunt det blir for dumt. Når ble det fiber i frukt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 På forrige lan levde jeg av noen kilo epler, vann og grove rundstykker Ja! Join my crew, mate! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå