Gå til innhold

Vær Sunn På Lan.

Anbefalte innlegg

Hey dette er denne sunne lan tråden :p

Har noen folk forslag hva man kan ta meg seg på lan som er sunt og godt?

Skriv det du har her :D

Skal jeg på lan og ikke har lyst på sukkerbombe pleier jeg og ta med Farris/ Bonaqua / Juice og kankje sånn superchips med mye mindre fett og ingen ting godteri.

Når magan beggyner og vokse og det er sommer snart. Er det ikke bra med bulemage. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

se på forholdet proteiner/fett/karbs der da Loom. Det er ikke akkurat optimalt. Rett i koppen inneholder også mye salt noe man ikke skal ha for mye i seg av.

Er som å si at mr.lee er sunt. Det er mye tomme karbohydrater der.

Lenke til kommentar

Sunt må vel være det kroppen trenger. Når Lars Monsen spiser mengder med smørr og karbohydrater på tur er jo det fordi det er det kroppen hans trenger da og der er det sunneste alternativet. Tror ikke det hadde vert spesielt sunt for han å spise epler og bananer hele tida. For oss sofagriser er nok behovet for fett og karbohydrater mindre. Men å si generelt at salt, sukker, fett er usunt blir litt rart. Alt er sunt så lenge det spises i riktige mengder.

Lenke til kommentar

Ja huff, la oss heller spise grandiosa enn fiskesuppe.

Nå skal det da sies at dette er pulver som man bare tilsetter vann, så det skal godt gjøres å få til noe sunnere "hurtigmat". For det er vel det vi sammenligner det med, ikkesant?

Lenke til kommentar

Jeg sa vel aldri at vi heller skal spise grandiosa?

Det sier seg vel selv at siden dette kun er pulver man tilsetter vann så er det ikke bare bra heller? Men at det er en bra alternativ til hurtigmat kan jeg være veldig enig med deg i:) Og ja. Det som er "sunt" er det kroppen din trenger. På lan er fiber, proteiner og sånt veldig bra. Holder kroppen fresh. Vann er også veldig bra for å holde kroppen igang. Vann holder alle funksjonene dine igang.

Se på Olav Tufte da. Etter treningsøktene sine er han nødt til å hive innpå en 200g melkesjokolade for at kroppen ikke går i kaloriunderskudd. Så spis det kroppen din trenger på lan. Uheldigvis for landeltakere er ikke det cola, pizza, sjokolade og potetgull;p

Lenke til kommentar

Jeg pleier alltid å gomle på et helt brød til enhver tid. Det gjør at jeg aldri mister konsentrasjonen under spilling. Når dagen er omme er brødet spist opp, og i løpet av dagen har jeg også hatt plass i magen til en real middag med grønnsaker og kjøttprodukter. Det er dog det jeg liker best - jeg har ikke hørt noe til hvordan det der hadde fungert for andre.

Jeg likte det alle andre har nevnt - det sunneste er å spise det som er best tilpasset din egen situasjon, på hvilken måte du bruker kroppen på.

Endret av Nuust
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Skal du på Lan og sitte inne og spille pc-spill kan du like gjerne spise usunt også! Hvis du vil være sunn kan du heller spise en gullrut og springe en time, drar du på lan tanker du ikke Grete Roede kur.

Er som a bestille en double Big Mac , stor pommesfrites, og LIGHT brus.

Lenke til kommentar
Skal du på Lan og sitte inne og spille pc-spill kan du like gjerne spise usunt også! Hvis du vil være sunn kan du heller spise en gullrut og springe en time, drar du på lan tanker du ikke Grete Roede kur.

Er som a bestille en double Big Mac , stor pommesfrites, og LIGHT brus.

Enig med deg, bare det at Pepsi Max er den beste brusen da.. :)

Lenke til kommentar

Jepp. Drar du på Mac Donalds, så spiser du ikke sunn mat (selv om du kan få grønnsaker der).

Drar man på LAN så spiser man ikke sunnt. En helg med usunne matvarer skal bety minimalt for både helsa, og vekta en gang i blandt.

Du er på LAn for å ha det gøy, så spis mat du liker best (og so mgjerne ikke tar så lang tid å lage, da du ikke er på LAn for å lage mat)

Har du kjapp mat som er sunt OG som du elsker så er det naturligvis fritt frem å spise det. På LAN så spiser du gjerne noe litt annerledes enn den vanlige hverdagsmaten. (det er den som sier hvor god form du er i, ikke hva du spiser en gang i blandt)

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Spis frukt og grønnt. Ta deg en skive kneip i ny og ne. Dusj hver dag og sov nok. Da har du den deilige våkne følelsen hele tiden. :D

Lenke til kommentar

Deilig våken følelse kan man ha til vanlig. Ta heller å hold deg så lenge oppe at den "deilige" våkne følelsen kommer av ekstrem overtrøtthet. :yes:

(nevnte jeg at det gir EKSTRA deilig følelse å legge seg dagen derpå, samt man sover som en stein) :p

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...