Tunky Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Hei Skal ha engelsktentamen i morra, og lærerne skulle visst bruke en gammel eksamen fra 2005. De sa at den lå på internett, og da må det jo være greit om vi ser på den, når de sier selv at den ligger der. Jeg sliter med å finne den, det nærmeste jeg har kommet er sensorveiledning. Står litt om oppgavene, men ikke helt hva de går ut på. Any help? EDIT: Har forresten øvd mye på heftet vi fikk, skrevet notater og wordmap og lest gjennom en del ganger. Endret 20. mai 2008 av Knewt Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Alt av sentralgitte eksamener ligger her: http://www.utdanningsdirektoratet.no/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg lette litt der, men klarte ikke finne den. Det var så mange "koder". Kikka gjennom alle (tror jeg) som det stod noe med engelsk og "05" på. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Snakker om eksamen for Grunnskolen, 10. klasse. Det er jo en som heter "Engelsk med IKT grunnskole V05", men det er ikke den jeg er på jakt etter. EDIT: Ops. Bump. Endret 20. mai 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå