Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Matteeksamen 2008 10.trinn


Anbefalte innlegg

Heisann alle der som var så "heldige" å kom opp i matte :cry: ! Jeg er en av dem, her har jeg et forslag: vi kan øve sammen her. Vi kan hjelpe hverandre, er det noen som lurer på noe, så skriver de bare inn her, og så kan andre svare så godt som mulig.

 

LYKKE TIL alle sammen! Jeg tror egentlig at vi alle sammen trenger det! ;)

Endret av Snapp16
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikkje alle over heile landet eksamen på same dag? Her i kommunen sit dei og har eksamen både i engelsk, norsk og matte nett no.

Men det går vel an å hjelpe hverandre fordi om vi ikke har hatt prøven, for jeg vet jo hva vi skal ha om liksom, å det er kanskje noen som sliter med noen av temaene, og da går det jo an å hjelpe dem, å forklare hvordan man skal gjør ;)

Lenke til kommentar
Synest berre det var litt rart at alle ikkje har eksamen same dag. Då er det jo ikkje noko problem å gje oppgåvene til ein person som ikkje har hatt eksamenen enno. Er vel kanskje meir for dei som har engelsk og norsk det er lett å få oppgåvene på førehand.

Alle har samme dag.

 

Engelsk = Tirsdag

Matte = Onsdag

Norsk = Fredag

Lenke til kommentar

Den var svært vanskelig. Mye av det som dukket opp er ting vi aldri har vært borti på min skole. Heldigvis sto det meste i læreboka, så jeg fikk vel til et greit svar på alle oppgavene. Jeg gjorde hele eksamen fra 2006 på matte.no i går og den var ingen ting i forhold. Fikk til alt og alt ble helt riktig, uten at jeg titta i regelboka mi i det hele tatt. Lista ligger høyt i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...