riroil Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Siden jeg ikke kjører noen store programmer på pc lenger, og stort sett jobber mot en 2003 server vurderer jeg å kvitte meg med den stasjonære pc for godt. Jeg vurderer da å kjøpe en liten 12" bærbar eller tablet-pc. Men jeg er i dag vant til å jobbe på 2 stk 24" skjermer, og det ønsker jeg å fortsette med. Derfor vurderer jeg en dockingstasjon. Er det noen som har erfaring med dette? Det bør vel gå fint. Tenker litt på Pavillion TX fra HP. Hvilken får jeg mest for pengene? Er det noen som vet om en docking som passer bra til dette? Har behov for USB til mus/tast/hub/skrivere osv. 2stk dvi eller 1 stk dvi + 1 stk vga til skjerm. Dersom jeg kjøper en vanlig laptop, kan jeg kjøre denne på docking stasjonen fordi om skjermen er lukket, eller går den i hvilemodus da? Mange spørsmål, og jeg håper på mange svar. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har ikke mange svar, men ett: Du kan stille selv om laptopen skal gå i ventemodus eller ikke. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Ok. Det var fint. Håper noen har flere svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå