Gå til innhold

1 mnd Live til overs?

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg trenger virkelig Live. Foreldra mine vil ikke gi meg nytt Live abbonement, og jeg klarer meg ikke uten CoD 4. Helt seriøst. Hadde satt kjempe stor pris på 1 mnd Live fra noen. Har du en send meg en PM. Takk på forhånd, vet ikke om dette strider mot reglene, da kan en mod stenge tråden.

- DeX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ein månad kostar rundt 50 kroner? Kan du ikkje jobbe for dei stakkars få kronene og kjøpe deg ein månad, eventuelt avtale at foreldra dine kjøper ein på XBL når du har gjort jobben?

Kjøpte selv en 12 måneders kode på eBay, ligger på i underkant av 300 kroner der. Det betyr under 30 kroner måneden.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Ein månad kostar rundt 50 kroner? Kan du ikkje jobbe for dei stakkars få kronene og kjøpe deg ein månad, eventuelt avtale at foreldra dine kjøper ein på XBL når du har gjort jobben?

Kjøpte selv en 12 måneders kode på eBay, ligger på i underkant av 300 kroner der. Det betyr under 30 kroner måneden.

Joda, men eg meiner ein enkeltmånad kostar rundt 50-lappen. Kjøper du 12 månader får du litt rabatt.

Lenke til kommentar
Har du ikke visa-kort er du trolig for liten til å spille COD. :mad:

Han er like gammel som deg ;)

Om han virkelig er 18 år gammel bør han greie en utgift på en femtilapp uten å måtte tigge fra foreldrene sine. Virkelig.

Lenke til kommentar
Jeg har et månedskort til overs, men du får det ikke. Regner med å bruke den når mitt abonnomang går ut om 9 måneder.
Jeg fikk med en mnd live abo sammen med GTA IV, men det skal jeg dessverre ha selv :p

Hvis du ikke kan hjelpe trådstarteren, er det virkelig vits å poste da?

"Jeg leter etter en ny bil!"

"Jeg har en bil... Den er ikke til salgs da..."

Lenke til kommentar
Jeg har et månedskort til overs, men du får det ikke. Regner med å bruke den når mitt abonnomang går ut om 9 måneder.
Jeg fikk med en mnd live abo sammen med GTA IV, men det skal jeg dessverre ha selv :p

Ja!

Lenke til kommentar

Dette minner fælt om "kredzplz?" i Omni Trade. Ikke rart man går lei rpg på nett. Tiggere over alt. Nå også på forumene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...