ravenor Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg vurderer å kjøpe noe i latex til samboeren. Jenter i latex klær som er polert glinsende og som sitter tett på formene er utrolig sexy. Men jeg kjøper det ikke dersom det ikke blir noen suksess. Noen som har erfaringer? Hva synes dere jenter om å gå med slike klær? Har dere prøvd det, og hva var erfaringen? Føler dere sexy med det og tenner dere på det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Skal jeg gi et tips, så bør du vite om hun du skal kjøpe det til er bekvemt å ha på seg sånt...ellers så har jeg ingen erfaringer Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det må da bli utrolig varmt; latex puster jo ikke akkurat big time. Hvis jeg hadde kommet hjem til kjæresten med latex, og bedt henne ta det på, tror jeg det kunne utviklet seg til en meget interessant krangel. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Latex ja.. da bør man ikke være redd for å svette noe inni granskauen eller ha klaustrofobi, ellers blir det ganske utrivelig. Sats på små plagg for en nybegynner. PS; det koster flesk. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Slå fra deg denne tanken du ravenor Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Beste er vel å høre med dama først? =) Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Nei, det er liksom ikke noe man tar med hjem for å overraske kjerringa. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Styr unna. Bruk penga på dildo! Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Styr unna. Bruk penga på dildo! Enig. Det blir stort sett braksuksess. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Føler dere sexy med det og tenner dere på det? Ja, å ha et stort kondom tredd over kroppen tenner jenter big-time. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg vurderer å kjøpe noe i latex til samboeren. Jenter i latex klær som er polert glinsende og som sitter tett på formene er utrolig sexy. Men jeg kjøper det ikke dersom det ikke blir noen suksess. Noen som har erfaringer? Hva synes dere jenter om å gå med slike klær? Har dere prøvd det, og hva var erfaringen? Føler dere sexy med det og tenner dere på det? Hva du kjøper bør samkjøres med dama som skal ha det på. Det er ikke alle som liker det og det er langt i fra alle som synes det er godt å ha det på. Mao bør det tenne virkelig før man trer på seg de trangeste klærne. Nå har eg ikke all verdens erfaring og har kun brukt latex bokser og latex singlet. Ingen av disse var behagelige å ha på og ble vel heller lite bruk. Både fordi de ikke var gode og ha på og fordi det ikke er helt min greie. Ut over dette finnes det jo mange "nisjer" innen latex klær. Man har enkle og snille plagg, man har røffe plagg, man har S/M plagg og til og med mer ekstreme plagg. Om man har lite erfaring vil eg gå for den snille varianten med mindre du vet noe av det andre tenner motparten. Og når du først kjøper så kan det være greit å kjenne på plagget først. Det du da bør kjenne etter er sømmer og skarpe kanter. Etter 20 minutt(++) vil en skarp kant eller skarp søm gjøre VELDIG vondt. Men her får man ofte det man betaler for. Lykke til! Ikke vær bekymret for å prøve. Men det kan være greit å rådføre seg med madammen før du kjøper en heldekkende catsuit med gag og straps til 5k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg