Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Latex klær - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe noe i latex til samboeren. Jenter i latex klær som er polert glinsende og som sitter tett på formene er utrolig sexy. Men jeg kjøper det ikke dersom det ikke blir noen suksess. Noen som har erfaringer?

Hva synes dere jenter om å gå med slike klær? Har dere prøvd det, og hva var erfaringen? Føler dere sexy med det og tenner dere på det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg vurderer å kjøpe noe i latex til samboeren. Jenter i latex klær som er polert glinsende og som sitter tett på formene er utrolig sexy. Men jeg kjøper det ikke dersom det ikke blir noen suksess. Noen som har erfaringer?

Hva synes dere jenter om å gå med slike klær? Har dere prøvd det, og hva var erfaringen? Føler dere sexy med det og tenner dere på det?

Hva du kjøper bør samkjøres med dama som skal ha det på. Det er ikke alle som liker det og det er langt i fra alle som synes det er godt å ha det på. Mao bør det tenne virkelig før man trer på seg de trangeste klærne.

Nå har eg ikke all verdens erfaring og har kun brukt latex bokser og latex singlet. Ingen av disse var behagelige å ha på og ble vel heller lite bruk. Både fordi de ikke var gode og ha på og fordi det ikke er helt min greie.

Ut over dette finnes det jo mange "nisjer" innen latex klær. Man har enkle og snille plagg, man har røffe plagg, man har S/M plagg og til og med mer ekstreme plagg. Om man har lite erfaring vil eg gå for den snille varianten med mindre du vet noe av det andre tenner motparten. Og når du først kjøper så kan det være greit å kjenne på plagget først. Det du da bør kjenne etter er sømmer og skarpe kanter. Etter 20 minutt(++) vil en skarp kant eller skarp søm gjøre VELDIG vondt. Men her får man ofte det man betaler for.

Lykke til! Ikke vær bekymret for å prøve. Men det kan være greit å rådføre seg med madammen før du kjøper en heldekkende catsuit med gag og straps til 5k :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...