Tokse Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Lurte litt på om jeg skulle gå for denne ramen: https://prisguiden.no/product.php?productId=76779 Den er lav i pris og har ihvertfall en kjøleløsning. Noen som har noe erfaring med disse? Hvordan de klokker f.eks.? Jeg finner ikke ut hva slags default spenning de har heller... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg har ingen erfaringer med produktet, men de bruker 1.8 Volt Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg har ingen erfaringer med produktet, men de bruker 1.8 Volt ja vel ja, takk. Hvordan vet du at det er samme modell forresten? Jeg fant ikke modellnummeret AU02GE800C5NBGC som står på prisguiden der inne på linken din. Det kan virke som det er feil bilde på prisguiden forresten, for både i linken din og på PS.no er det bilde av ramen uten varmespreder. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg fant den i prisguiden under "linker". Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Ja, ok, ser det nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå