Gå til innhold

Invalid cd-key

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som kan hjelpe meg ?? Har i det siste hatt STORE problemer med å komme meg inn på servere på Soldier of fortune 2 :(

Det er IKKE ert piratkopiert spill, men ORIGINAL som jeg forhåndsbestilte på Gamesmix.com i april ifjor ! Det har funket helt fint intill nå.

Hva kan jeg gjøre,er det noen jeg kan kontakte for å evt.få ny key,eller må jeg rett og slett kjøpe meg et nytt spill ??

Hilsen en fortvilt Soffer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det muligens en eller annen sopp som bruker din key, enten ved å ha tatt den fra deg eller ved ren slump. Du burde da ta kontakt med utgiveren av spillet. Send dem en mail der du forklarer problemet. Du må da muligens svare på noen spørsmål, bl. a. om forskjellige ting på forpakning/manual eller noe.

Hvis dem ikke tar ansvar kan du vel også benytte en annen key du lager, du eier jo spillet likevel. Spill i så fall med god samvitighet.

Lenke til kommentar

det er noen som bruker det samme cd key som du gjør.

Når du får invalid cd key da skal du koble av og på internetten og gå in på options og cd key deretter og da skal du skrive cd keyen din (sån gjør jeg det)Men send en mail å sifra, så får du kansjke en ny cd key

men klarer du og lage server på sof? :D

Lenke til kommentar

Har sendt mail til Ravensoft igår og er veldig spent på hva jeg får til svar :-? Prøver å sette opp server men har ikke fått det til enda,har lastet ned Sof2 Runner og server messaging. Det står bare "sending heartbeat to ravensoft...." et eller annet og så skjer det ikke noe mer :(

Mulig det bare er jeg som er amatør,hvis noen kan hjelpe meg er jeg takknemlig for det :yes:

Lenke til kommentar

Har enda ikke fått noe svar fra Ravensoft og gidder ikke å vente mer :evil: Har bestilt nytt spill fra www.play.com til en rimelig penge :woot: Jeg spør enda en gang : er det noen som kan hjelpe/forklare meg hvordan jeg setter opp en server for Sof2? Har 2 maskiner som jeg kjører i nettverk,den ene er en P4 2.8ghz,512MB DDR Ram og ATI Radeon 9700. Den andre maskinen er en P3 733mhz,384MB SDram og G4 4200i 128mb Ram. Har ADSL (704/128),er dette bra nok linje for å kjøre server?? Plis trenger svar !

Lenke til kommentar

JEG LASTET NED SOF2 RUNNER FÅR 2UKER SIDEN OG KLARTE Å LAGE SERVER :yes: ,SAMME DET.MEN BLIR DU MED PÅ KLANEN MIN ER 4 STIKKER DER OG TRENGER MERE FOLK OG DEN HETER (*M*F*N*) (MASTER FROM NORWAY) DU TRENGTE EGENTLIG IKKE Å BESTILLE NY SPILL ,MEN EN CD KEY.ER DET NOEN ANDRE SOM HAR LYST TIL Å BLI MED PÅ KLANEN MIN? :wink:

Lenke til kommentar
Jeg spør enda en gang : er det noen som kan hjelpe/forklare meg hvordan jeg setter opp en server for Sof2? Har 2 maskiner som jeg kjører i nettverk,den ene er en P4 2.8ghz,512MB DDR Ram og ATI Radeon 9700. Den andre maskinen er en P3 733mhz,384MB SDram og G4 4200i 128mb Ram. Har ADSL (704/128),er dette bra nok linje for å kjøre server?? Plis trenger svar !

Du har ikke bra nok linje for å kjøre server.

Lenke til kommentar
JEG LASTET NED SOF2 RUNNER FÅR 2UKER SIDEN OG KLARTE Å LAGE SERVER :yes: ,SAMME DET.MEN BLIR DU MED PÅ KLANEN MIN ER 4 STIKKER DER OG TRENGER MERE FOLK OG DEN HETER (*M*F*N*) (MASTER FROM NORWAY) DU TRENGTE EGENTLIG IKKE Å BESTILLE NY SPILL ,MEN EN CD KEY.ER DET NOEN ANDRE SOM HAR LYST TIL Å BLI MED PÅ KLANEN MIN? :wink:

1. Ikkje snakk med berre caps!! Sinnsjukt plagsomt å lese!

2. Korfor seier du at du har lasta ned spillet her? Det er liksom ulovlig, og du er på et seriøst forum.. (sjøl om eg tviler på at noken reagera så masse)

:woot:

Lenke til kommentar

2. Korfor seier du at du har lasta ned spillet her? Det er liksom ulovlig, og du er på et seriøst forum.. (sjøl om eg tviler på at noken reagera så masse)

jeg har ikke sagt at jeg har lastet ned sof2 din idiot,sof2 runner er no helt annet,jeg har KJØPT soldier of fortune2 orginal.det er fa*n meg ikke ulovlig å laste ned sof2 runner. det er det man trenger får å lage server din sopp

Lenke til kommentar

hvilken inn/ut båndbredde bør man ha for å kjøre server da?

Er det ikke en fordel at vi er 5stk fra samme by som skal spille på den,nå tenker jeg på ping, den vil vel bli ganske lav da :roll: Har ikke så mye peiling på dette med server :yes:

Lenke til kommentar

jeg har ikke sagt at jeg har lastet ned sof2 din idiot,sof2 runner er no helt annet,jeg har KJØPT soldier of fortune2 orginal.det er fa*n meg ikke ulovlig å laste ned sof2 runner. det er det man trenger får å lage server din sopp

ååå sååååå sinnnja :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...