Bakke Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det neste eventyret til Spider-Man skal kanskje strekke seg over hele to filmer. Les mer Lenke til kommentar
Parson Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Synes de kunne latt det være nå. 3 filmer holder. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det som er så flott med Spiderman er at han har så mange fiender at de kan lage maaange filmer med han. Det teite er at det blir litt melking. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Synes ikke det er teit i hele tatt jeg. Alle Spiderman-filmene hittil har vært ganske gode. Og melking av sånne filmer kommer de nok ikke til å slutte med med det første! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg har storkost meg med alle de 3 Spider-Man-filmene hittil, og tar gjerne imot mer. At det blir to filmer gjør meg ingenting, så lenge de er bra. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er enig med resten. Fler filmer av spiderman gjør ikke meg noe. Så lenge de klarer å holde underholdningsverdien oppe så er det greit. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 *sukk* Spiderman-filmene er jo forkastelig dårlige. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 De er kanskje ikke utrolig dype eller endrer måten man ser livet på, men de er underholdende, og for min del kan de godt lage 100 filmer til. (Så lenge de holder den nåværende kvaliteten oppe) Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har sett alle tre og jeg syns alle tre filmene er veldig bra. Har egentlig ikke noe negativt og si. Det eneste jeg ønsker om de lager flere filmer er at de beholder skuespillerne og selvsagt at kvaliteten opprettholdes. Lenke til kommentar
Shocked Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Men, jeg har mye negativt om Spider-Man filmene. Jeg syntes Peter er en grei karakter, men det er så mye som foregår i filmene, som har han spindelvev i kroppen sin eller bruker han skytere? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Sett spiderman 1? Forøvrig, spiderman 3 var så kjedelig at det er en av få filmer jeg har sovnet mens jeg har sett (sammen med andre). De kunne GODT ha satt punktum etter S3. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 spiderman 3 var så dårlig at jeg tok fysiskt skade av å se den, skulle ønske jeg brukte den tiden med å ligge på soffan å glane i taket. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Men, jeg har mye negativt om Spider-Man filmene. Jeg syntes Peter er en grei karakter, men det er så mye som foregår i filmene, som har han spindelvev i kroppen sin eller bruker han skytere? Følg med i første filmen så får du svar på det. Endret 23. mai 2008 av Ördög Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 jaja, syntes spiderman var bra de to første filmene ihvertfall. Men den 3. syntes jeg bare er kjedelig, eneste bra er i kafeen når han er "emo" og danser osv. At det blir to filmer hater jeg generelt, liker ikke den ventetiden mellom filmene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg