Gå til innhold

Båndtvang som ikke respekteres.

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne å kjøre ned folk som bryter vikeplikta si også. Og meie ned fotgjengere som går på rød mann. For ikke å snakke om syklister som ikke følger reglene i trafikken

Hva i all verden har dette med å bli angrepet å gjøre?? Om du skal forsøke deg på analogier i postene dine er det greit at i det minste prinsippet som de to eksemplene skal illustere, er felles.

Jeg "straffer" de som bryter loven. På samme måte som at hunden skal straffes fordi hunde-eiere ikke overholder båndtvangen.

Er du treig eller bare dårlig til å lese ?

Hallo? Trådstarter sprayet en løs MEN ufarlig hund med pepperspray. Den hunden hadde aldri kommet til å angrepet han .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner hva du mener Vice. Som jeg sa i posten over. Spr.Målet er hvor lite som skal til for at man skal føle seg truet.

Angående det du linket til. Finnes heldigvis ting vi hunde eier kan kjøpe for å ta oss av dyreplagere ;)

brassknucklesilverbig.jpg

Og der satte du plutselig standaren for diskusjonen.

All respekt for hundeeiere forsvant plutselig som dugg for solen.

Dere er med andre ord noen egoistiske svin som kun bryr dere om dere selv og dyret deres uten tanke for resten av samfunnet rundt seg.

Lenke til kommentar
Her snakker vi om potensielt å begå drap som hevn for å ha sprayet en hund med pepperspray.

Om eieren kommer løpende med slike trusler er det hvertfall nødvendig å gi ham/hun en solid dose med pepperspraybehandling og så komme seg unna fortest mulig og få tilkalt politi. Det triste med det er at i en slik situasjon hvor eieren er en aggressiv voldsape har man enda mindre grunn til å bebreide bikkja.

Lenke til kommentar
Heller det en menneskeplaging.

Satan for en tulling du er. Jeg kødder litt med en Knuckelbuster, å du tror jeg er seriøs. Uansett, du støtter dyreplaging av en hund som ikke har skadet noen. Jeg sier at det fort kan ende med juling, å da jeg pluttselig "badguyen" Må du faen meg åpne øynene.....

Lenke til kommentar
Hvis en hund anfaller person eller ved støi eller på annen måte volder vesentlig ulempe for øvrig, straffes hundeholderen med bøter, medmindre det må antas at der ikke kan legges ham noe til last. Hvis hunden efter å ha anfalt nogen person fremdeles går løs til tross for klage til hundeholderen, eller hvis vesentlig ulempe vedvarer til tross for sådan klage, kan hunden kreves drept
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg forbauses over at de som sliter med egen angst ikke viser noen form for interesse for å gjøre noe med det som egentlig er problemet, nemlig angsten.?

:)

Lenke til kommentar
Jeg "straffer" de som bryter loven. På samme måte som at hunden skal straffes fordi hunde-eiere ikke overholder båndtvangen.

Hallo? Trådstarter sprayet en løs MEN ufarlig hund med pepperspray. Den hunden hadde aldri kommet til å angrepet han .

Hvor har trådstarter sagt at dette er for å straffe? Om du ikke skjønner forskjell på selvforsvar og straff er du fullstendig ute å kjøre.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Hvis en hund anfaller person eller ved støi eller på annen måte volder vesentlig ulempe for øvrig, straffes hundeholderen med bøter, medmindre det må antas at der ikke kan legges ham noe til last. Hvis hunden efter å ha anfalt nogen person fremdeles går løs til tross for klage til hundeholderen, eller hvis vesentlig ulempe vedvarer til tross for sådan klage, kan hunden kreves drept

HUNDENE HAR IKKE ANGRPET HAN!!!!!!!! Det er han som angriper hundene. Er det så vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Hvor har trådstarter sagt at dette er for å straffe? Om du ikke skjønner forskjell på selvforsvar og straff er du fullstendig ute å kjøre.

HALLO?? Hjemme?

Hva forsvarer han seg mot ? En stakkars rolig hund som løper lykkelig rundt og koser seg i ene øyeblikket, og som i det andre har full panikk fordi det svir noe jævlig i øynene?

Lenke til kommentar
Jeg skal begynne å kjøre ned folk som bryter vikeplikta si også. Og meie ned fotgjengere som går på rød mann. For ikke å snakke om syklister som ikke følger reglene i trafikken

Hva i all verden har dette med å bli angrepet å gjøre?? Om du skal forsøke deg på analogier i postene dine er det greit at i det minste prinsippet som de to eksemplene skal illustere, er felles.

Så han bruker selvforsvar på en hund som ikke har planer om å gjøre han noe? Kult........

Du burde jo kjøpe deg sånn en også. Kan du slå ned alle som kommer mot deg som ser skumle ut. Better safe then sorry ;)

Jeg har to slike i veska mi til enhver tid . Bruker de når jeg danser på utesteder ; P

Håper aldri jeg møter deg på dansegulvet :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kan selvforsvar også bety at man gjør noe med sin egen angst, fremfor å traske ut blant andre bevæpnet for å takle den?

Lenke til kommentar

HALLO?? Hjemme?

Hva forsvarer han seg mot ? En stakkars rolig hund som løper lykkelig rundt og koser seg i ene øyeblikket, og som i det andre har full panikk fordi det svir noe jævlig i øynene?

Å angripe en hund med pepperspray kun fordi hunden ikke er i bånd og kanskje snuser litt borti personen er helt avskyelig.

Hadde noen gjort det med hunden min hadde jeg gjort mitt beste for å spraye en god dose inn i øynene hans.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Så han bruker selvforsvar på en hund som ikke har planer om å gjøre han noe? Kult........

Ahh, ja selvfølgelig. Vi glemmer jo at personen er en som kan lese hundens tanker og også fortså hva den sier. :roll:

Hunder har et helt tydelig språk og det språket er slett ikke uoverkommelig og lære seg, men det fordrer at man legger til et lite grann godvilje.

Lenke til kommentar

Ahh, ja selvfølgelig. Vi glemmer jo at personen er en som kan lese hundens tanker og også fortså hva den sier. :roll:

Så kan med andre ord slå ned alle invandrere jeg møter på som er skumle å ikke snakker norsk. I selvforsvar til og med. Kult, det visste jeg ikke.........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...