mcgroven Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nokia gjør et nytt forsøk på å rekruttere spillere over til mobiltelefonen. Les mer Lenke til kommentar
Chilliking Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Håper på at de gjør N-gage kompitabelt med nokia 5700.. Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Kjøpte selv Hooked On:Creatures of the Deep og Tetris Det fiskespillet var utrolig koselig, med små RPG elementer osv som gjør det greit å ha på en lang buss- eller flytur for litt avveksling. Tetris er jo en klassiker som jeg måtte ha, og selv om en har vært tilgjengelig fra før så er denne penere. Gleder meg for øvrig mest til Worms World Party! Synes i det hele tatt at N-Gage virker relativt lovendes, men tror de bør satse på spill som Worms (turbasert), og golf og fiskespill (Ikke så stort tempo) og lignende titler (Advance Wars hadde vært herlig!). Endret 20. mai 2008 av Toxin Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg går aldri lei Tower defence spillene som finnes til mobiler. Jeg har en K530i og den fungerer perfekt til de fleste spill, dog sikkert ikke de med så fin grafikk som det fiskespillet (så jo ut som på en PC!) Lenke til kommentar
tankboy Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Håper på at de gjør N-gage kompitabelt med nokia 5700.. Ja man kan jo håpe. Har selv 5700 men synes styrespaken er for slapp/upresis til å gjøre det til en god spilltelefon. På den annen side er det jo en meget god telefon til prisen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Gleder meg for øvrig mest til Worms World Party! Synes i det hele tatt at N-Gage virker relativt lovendes, men tror de bør satse på spill som Worms (turbasert), og golf og fiskespill (Ikke så stort tempo) og lignende titler (Advance Wars hadde vært herlig!). Jeg har Worms World Party på mobilen (N82). Fant det gratis på en side . Spillet er det samme som på PC minus et par funksjoner som map editor. Enig i at spill med ikke så stort tempo og lette kontroller er å foretrekke. Jeg har fullversjonen av Fifa 2007 (fikk det gratis), men synes det er altfor knotete å spille på mobilen. Håper på at de gjør N-gage kompitabelt med nokia 5700.. Kommer nok bare til N-serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg