Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke instalert OC [LØST]

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har en bærbar-pc (HP Pavilion dv6000) her som opprinelig har vista installert. Jeg skulle installere XP pro på den og når jeg starter opp fra xp-cden så står det at den ikke finner noen partisjon, jeg har prøvd ulike wiping tools for å slette absolutt alt fra hardisken, men den finner fortsatt ikke hardisken når jeg boter fra xp-cden, noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre, er det feks. noen som har et progg. jeg kan boote med hvor jeg kan formatere partisjonen i NTFS?

alle tips tas gledelig imot;)

Endret av antilope118
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sata driver det har jeg aldri hørt noe om.. vet ikke om det er sata eller ide hd men isåfall hvordan skaffer jeg meg en såkalt 'sata-driver' (nå er det absolutt ingen ting på hardisken den er ikke formatert eller noe, den er wipa cleen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

du må også forandre noe i bios når det kommer til hvordan den skal se på hdd. husker ikke i farten hva det var men rot litt i bios så kanskje du finner det.

Lenke til kommentar

SATA-drivere finnes evt. på CDen for maskinen (hovedkortet).

Kan du samtidig rette emnet, der står det at ukke ikke får installert OC (overclocking?) mens du tydligvis har problemer med OS (operativsystem). Dette får at emnet skal vise til innholdet i tråden (og være i henhold til regelverket).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...