Gå til innhold

Superduper Tirsdag hos Netshop!

Anbefalte innlegg

Der var første komponent i min neste PC bestilt, Mist 1000w :)

600 kroner i avslag er alt for mye til å la det tilbudet gå fra meg, selv om resten av pcen ikke blir kjøpt inn får om en månde eller to...

Hadde jeg vist dette litt før i dag så hadde jeg ikke kjøpt meg klokke til 3k, kunne jo ha fått meg mye mer moro hos netshop for den summen der :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en Sunbeam 14-in-1, for å bruke viftestyringen.
Ser på sunbeam sine sider at det er et 3.5" frontpanel og ikke 5,25" som det står på nettsidene til Netshop.

Går det an å komme seg til deres hentelager i Oslo med kollektiv transport? Vurderer å kjøpe dette frontpanelet selv også, men med porto så går vinninga i spinninga.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Uff blei mye denna gangen også

Antec P190, 2 samsung 750 disker og g15 tastatur :D

Og ja det går vell ann å komme til netshop oslo med kollektiv transport går da flust av busser langs Østre aker ikke sikker på hvor den nærmeste stopper men :S

Lenke til kommentar
På de fotoapparatene så står det "Dette produktet er utgått.". Betyr det at jeg ikke får kjøpt det? :dontgetit:http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=91567

Stemmer nok det ja ;)

Er ikke sikker siden det står:
På lager: Ubekreftet 23-05-2008
??

Er vel ingen som svarer på salgsspørsmål på denne tiden av døgnet hos Netshop eller jobber Stian overtid?

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Prøver å få kjøpt et Antec P190, men når jeg legger den til i handlevognen så kommer den opp med originalprisen (2595,-) istedenfor tilbudsprisen (1495,-).

Når jeg trykker på produktlinken kommer den opp annenhver gang med tilbudspris/originalpris. Noen som vet hvorfor det er slik?

Endret av Blodkjeft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...