Gå til innhold

Superduper Tirsdag hos Netshop!


Anbefalte innlegg

Bare jeg som ikke ser noen nye produkter 14:00 ?

 

 

Hmm. Ble det noe nytt kl 14.00?

 

 

Jeg får heller ikke opp noen nye produkter her, så er vel ikke oppdatert enda da..

 

 

Ingen nye her heller enda.

 

 

Ingen nye nei, så det er ikke bare dere. :)

 

 

 

Her får jeg beklage folkens, det ble en liten forsinkelse ut på web. Nye produktene skal komme 14.32 om det ikke skjer noe mer uventet. =)

 

 

Mvh

Stian - NetShop

 

Dette begynner å ligne på NSB avganger i Oslo! :D men ikke sterss, det går bra.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her får jeg beklage folkens, det ble en liten forsinkelse ut på web. Nye produktene skal komme 14.32 om det ikke skjer noe mer uventet. =)

 

 

Mvh

Stian - NetShop

Det går bra Stian, bare legg ut Windows Vista Home Premium Norsk 64-bit OEM, så er alt i orden ;)

Endret av Bardis
Lenke til kommentar

VISA-kortet er funnet frem, og no kjærring har jeg ikke - men når jeg skal betale i kassa får jeg følgende feilmelding: "Det har oppstått en feil. Vennligst prøv på nytt eller gå til kassen og velg ny betalingsmåte." Noen andre som sliter med dette - eller er det noe krølll i min ende?

 

EDIT: Der løsna det! :-)

Endret av bananaz
Lenke til kommentar
en ps3 40gb til 2700 eller.no hadde vært noe ;)

 

eller en q9450 billig ;)

 

 

Gief me a 1TBdisk, Stian :cool:

 

Stian sa jo at den oppdateringa som kom nå, det var den siste for dagen. Så da må dere nok kjøpe av det dere har sett allerede ;)

Endret av Bardis
Lenke til kommentar
Gief me a 1TBdisk, Stian :cool:

 

Stian sa jo at den oppdateringa som kom nå, det var den siste for dagen. Så da må dere nok kjøpe av det dere har sett allerede ;)

Ingenting er umulig ;)

 

Noen som vet om Club3D original vannkjøler blokk kan brukes på andre skjermkort uten de helt store modifikasjonene?

dessverre, den er laget etter størrelsen på det kortet (minnebrikker, shadere o.l.).

Lenke til kommentar

Blir jaggu å legge inn en større ordre på meg også gitt.

 

AoC er på vei i posten og fant ut at jeg skal oppgradere PC-en litt. Har lagt til ASUS 9800GTX kortet i handlekurven sammen med OCZ minnebrikkene.

 

Da gjenstår det egentlig bare hovedkort og prosessor igjen.

Noen tips på godt og stabilt hovedkort og bra prosessor som spiller fint sammen? Om det er AMD eller Intel basert er ikke så farlig, bare det er stabilt og har støtte for 7-8 stk Sata disker (evt så må jeg inn med PCI board for fler SATA...). Har detti litt av lasset når det gjelder CPU merkingen til Intel.. ;)

 

Edit, 7-8 SATA disker skal det være, ikke 9-10! ;)

Endret av Zimon
Lenke til kommentar
Blir jaggu å legge inn en større ordre på meg også gitt.

 

AoC er på vei i posten og fant ut at jeg skal oppgradere PC-en litt. Har lagt til ASUS 9800GTX kortet i handlekurven sammen med OCZ minnebrikkene.

 

Da gjenstår det egentlig bare hovedkort og prosessor igjen.

Noen tips på godt og stabilt hovedkort og bra prosessor som spiller fint sammen? Om det er AMD eller Intel basert er ikke så farlig, bare det er stabilt og har støtte for 9-10 stk Sata disker (evt så må jeg inn med PCI board for fler SATA...). Har detti litt av lasset når det gjelder CPU merkingen til Intel.. ;)

 

E8400 er en ok CPU til spill PC, den skulle du kjøpt i forrige uke da den var på ukenstilbud :)

Hovedkort vil jeg foreslå et P35, X38 eller X48 basert et alt etter lommeboka

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...