Gå til innhold

Superduper Tirsdag hos Netshop!


Anbefalte innlegg

På tide å få frem Visakortet og sparke kjerringa på dør, Netshop smeller til med en noe spesiell utgave av Supertirsdag idag fra kl. 10.00...

Ryktene surrer blant mine kjøpekåte msn kontakter, og ønsker kan visst være en mulighet idag.. Prøvd å mase litt på salgsfolka der om hva som vil skje, men de er tause som graven, så kanskje det er litt extra i potten idag da...

 

Oppdaterer posten når det starter... Happy hunting :thumbup:

 

PS: Finner ikke noe på www.netshop.no ennå, men banneren er på hw.no forsiden...

 

Direktelink til dagens prisfest: http://www.netshop.no/kampanjer/prisfest/

 

Oppdatering: Denne tirsdagen blir tilbudene oppdatert fortløpende, og tilbudene står i 14 timer fra kl. 10.00 eller så lenge lageret rekker.. Mye refresh på netshop idag...

post-72177-1211265873_thumb.jpg

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, jeg hadde multi organ svikt på fruen og datterns pc i helgen så jeg trenger ett godt tilbud på en medium pc for hjemmebruk..

(ikke til spilling, den står låst inne på mitt kontor :-)

 

Altså noe hakket over Elkjøp/Lefdal sin Compaq til 3500...

 

Eneste som bekymrer er at jeg har møter fra 09:30 til 12.. krise, men kan jo få abstinenser når man ikke får sjekket en gang i timen...

Lenke til kommentar
Litt merkelig, den banneren sier start kl 10.00 Men antall minutter igjen av nedtellingen tyder på at det må være 9.00..

 

Får bare følge med :)

Den teller ned alle timer. Tellte ned til 8 også, så det riktiger er at det begynner klokka 10

 

 

Og netshop, dere husker jeg knuste plasmadisken min, tar gjerne tilbud på ny, savner den :innocent:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...