Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei. Har et vekt problem. Er for tynn. Er 180 cm og 60 kg. Men jeg vil bli tyngre. Ønsker å veie en 80 kg. Har prøvd og helle innpå med sjokolade og alt, men vekta forblir den samme. Prøvde i lengre perioder, men det gikk ikke, så jeg ga opp. Har dere noen tips/forslag? Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Hei En god metode for å gå opp i vekt er å spise 1-2 kilo iskrem hver kveld før du legger deg. M Endret 20. mai 2008 av The_Majestic Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei En god metode for å gå opp i vekt er å spise 1-2 kilo iskrem hver kveld før du legger deg. M Var det et serriøst svar? Sliter gentlig litt med det samme problemet, vil legge på meg mer, men uansett hvor mye jeg spiser, går jeg ikke opp i vekt. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det er ikke sånn at vekta fyker i taket av å spise usunt. Det er ikke riktig måte å gå opp i vekt på. Man må få i seg flere kalorier enn man forbrenner. Derfor bør du starte på rundt 2800kcal om dagen (du spiser ikke mer enn det, for da hadde du gått opp i vekt), og så øke mengden mat etter hvert som vekta øker. Starter man å spise mye uten en overgang, blir man bare lei og så gir man opp. Lenke til kommentar
Bamboozle86 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Bare tull at dere spiser så sinnsykt mye. Gi oss høyde, vekt, alder, og skriv hva dere spiser en gjennomsnittsdag. Blir 22. er mellom 184 a 190. vekta ligger godt pa 59-60 ( aldri over 60 ) Pa en vanlig dag spiser jeg - Ca et halvt br0d med kavir eller sjokoladepalegg. Kan bli mer ogsa pa varmedager blir det 1-4is, milkshake fra mcdonald 1 eller 2 No lett middags mat. alt fra ingen ting til masse poteter, biff osv. Bare ved a skrive det, sa ser jeg faktisk hvor lite jeg eter.. :S Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Spis noen softiser hver dag, sykt så fort det går å legge på seg da Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 muskler er tyngre enn fett. begynn å tren Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hei En god metode for å gå opp i vekt er å spise 1-2 kilo iskrem hver kveld før du legger deg. M Var det et serriøst svar? Sliter gentlig litt med det samme problemet, vil legge på meg mer, men uansett hvor mye jeg spiser, går jeg ikke opp i vekt. Det er ett seriøst svar. Dette er ett gammelt triks! Melkeprodukter får deg til å gå opp i vekt. Dette økes med å innta måltidet rett før leggetid. Det er en fordel å trene litt så en ikke får alt rundt magen!! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Herregud! Spis iallefall ikkje sjokolade og is for å legge på deg. Bare husk å ete ofte, ete masse karbohydrater, og tren! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tren hardt og ta kosttilskudd så bør du bli jevnt større istaden for å bare bli feit og i dårleg form. Forslaga med is, sjokolade, o.l. er idiotiske og hadde bare ødelagt kroppen din. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Bare husk å ete ofte, ete masse karbohydrater, og tren! Enig, men man må for all del ikke glemme proteiner og umettet fett. Førstnevnte er musklenes byggesten. Ikke la kosttilskudd erstatte et vanlig måltid, men heller bruk det slik som navnet sier. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Herregud! Spis iallefall ikkje sjokolade og is for å legge på deg. Bare husk å ete ofte, ete masse karbohydrater, og tren! Herregud! Nei ikke prøv noe som er beskrevet i media eller kommet fra en kostekspert her i Norge. ! Har blitt brukt i alle år innen bodybuilding. Kanksje ikke så mye her i Norge.... What Should You Eat To Gain Weight? The following diet for gaining weight can supply those extra calories. Eat at least these group food items. a) Milk Group: milk, cheese, yogurt, cottage cheese, ice cream. M Endret 22. mai 2008 av The_Majestic Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Kanskje ikkje is er det verste, men sjokolade var heilt dumt. Trur uansett ikkje is er noke kjempe god ide. Lenke til kommentar
TRW Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Et godt tips er å trene. Muskler er tyngre enn fett. Tren noen ganger i uka og benytt deg gjerne av ekstra proteiner. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noe som funker skikkelig er å prøve å få i deg noen spiseskjeer matolje i løpet av dagen. Olje er 100% fett og er veldig rik på kalorier. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Du er klar over hva du gjør når du legger på deg bare ved å spise? Latere, slappere, osv... Så må du kjøpe nye klær :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå