Gå til innhold

Club3D GeForce 8800 GT 512 MB - Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei

Skal kjøpe nytt skjermkort sammen med nye komponenter.

Hadde først sett på et gainward 9600GT som var testet av hardware.no her, men har blitt anbefalt Club3D GeForce 8800 GT 512 MB i stedet. Link

Noen som har eller vet noe om dette kortet?

Fin pris på 1095kr, men har aldri kjøp noe produsert av Club3D før, så litt skeptisk..

Håper på flere innlegg her =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Skal kjøpe nytt skjermkort sammen med nye komponenter.

Hadde først sett på et gainward 9600GT som var testet av hardware.no her, men har blitt anbefalt Club3D GeForce 8800 GT 512 MB i stedet. Link

Noen som har eller vet noe om dette kortet?

Fin pris på 1095kr, men har aldri kjøp noe produsert av Club3D før, så litt skeptisk..

Håper på flere innlegg her =)

samma ka 8800gt kort du kjøper, kanon hele gjengen...

9800gx2 som er det kraftigste kortet Nvidia har kommet med, er to nedklokkede 8800gts`er i samme kort, så du kan sammenligne gx2`en med to 8800gt i Sli, å det sier jo litt kor goe de er...

ett minus med 8800gt kortene, kjølerene er ikkje så gode.. av 8tusen serien, så er det kun gts versjonen som har en brukbar kjøler( viss du er pirkete)

men, happy blir du uanz;-)

Lenke til kommentar
Takk for svar.

Har lest at mange 8800GT kort støyer litt, men vet ikke om dette er nevneverdig mer enn feks 9600GT som har fått skryt for lite bråk..

det som e, e atte nesten alle av 8800 serien har ein gammel type vifte, mens Gts modellen, samt 9600 og de andre 99xx serien har en ny type.. flere rotor blader tror eg...

men det er ikkje no å hefte seg med, med mindre du sitter helt oppe i dataen, då hadde eg vurdert gts eller et nyere hadde eg vore deg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...