Gå til innhold

Sonefri DVD m/hdmi - 1200-1500 kr?

Anbefalte innlegg

Hei

Kan noen anbefale en sonefri DVD-spiller med hdmi til rundt 1200-1500 kr? Gidder ikke legge for mye penger i det, da den etterhvert skal suppleres med en Blu-ray spiller eller evt. PS3.

Tv'en er en Panasonic 42PZ80.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Netshop har dagstilbud i dag på Pioneer DV-600 til nesten halv pris. Til 900,- er det en meget bra spiller. Den kan enkelt gjøres sonefri ved hjelp av modifisert firmware ( http://www.pioneerfaq.info ).

Det var nok et rimelig begrenset salg, for den er tydeligvis utsolgt nå.

Men...hvis det hvis det finnes Blu-ray spillere, som kan spille av DVD-er i flere soner (sone 1 og 2), så velger jeg selvfølgelig det, fremfor en vanlig dvd-spiler. I så fall kan man gå litt opp i pris.

Pantera

Lenke til kommentar
Det var nok et rimelig begrenset salg, for den er tydeligvis utsolgt nå.

Men...hvis det hvis det finnes Blu-ray spillere, som kan spille av DVD-er i flere soner (sone 1 og 2), så velger jeg selvfølgelig det, fremfor en vanlig dvd-spiler. I så fall kan man gå litt opp i pris.

Det var et endagstilbud (i går), de hadde spillere på lager fram til midnatt. Jeg snek meg til den siste de hadde. Selv om jeg har andre DVD-spillere, er det en bra spiller å ha "i reserve". Du skal opp i langt høyere pris for å få en bedre spiller. Du vil nok kunne få den til rundt 1500 om du pruter litt i butikk.

Sonefri Blu-ray spiller, tror ikke det finnes noen enda? Har ikke hørt om noen ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...