hitokiri Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Apple-partner O2 bekrefter at 3G-Iphone kun er uker fra lansering. Les mer Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Nice! Da blir det kanskje ny mobil på meg da... Har hatt noen gamle mobiler jeg har bytta på i det siste, så da har jeg noe å bruke skatte/feriepengene på! Endret 20. mai 2008 av LaStrada Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Håper det er gjort litt flere endinger enn bare å legge til 3G Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det er vel nærmest bekreftede rykter om ekte GPS og kamera i front, i tillegg til super-3G. Ny prosessor har det vel også vært snakk om. Alt er nok ikke avslørt ennå. Lenke til kommentar
pute91 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det er vel nærmest bekreftede rykter om ekte GPS og kamera i front, i tillegg til super-3G. Ny prosessor har det vel også vært snakk om. Alt er nok ikke avslørt ennå. Jeg har følgt intenst med på Iphone nyhetene den siste måneden, men har alrdi hørt om noe kamera i front og super-3G. Og at det nærmest er bekreftet er enda mindre sansylig. Har du noen kilder å refere til? Det som alt tyder på er at Iphone vil ha 3G, noen hackere har funnet en av og på funksjon for 3G i den nye 2.0 Firmware. Synes det er rart at det ikke ble tatt med i nyheten... Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Da følger du ikke godt nok med Du må følge med på engadget.com, tuaw.com, iphoneatlas.com og modmyifone.com Kilder: http://www.modmyifone.com/forums/news/1587...-iphone-3g.html http://www.modmyifone.com/forums/news/1336...d-features.html Endret 20. mai 2008 av Marasmus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Iphone og atter Iphone .. -.- Når skal amobil fatte at mobilverden er mer enn bare en telefon som ikke er tilgjengelig i Norge? Lenke til kommentar
Jomac Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 passer ypperlig at jeg skal til NY 12-21juni.. er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg får kjøpt den nye iphone, uten det sinnsykt dyre abonnementet? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Iphone og atter Iphone .. -.- Når skal amobil fatte at mobilverden er mer enn bare en telefon som ikke er tilgjengelig i Norge? Ja, men nå må du huske at det er tusenvis av personer som har iPhone i Norge. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 passer ypperlig at jeg skal til NY 12-21juni.. er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg får kjøpt den nye iphone, uten det sinnsykt dyre abonnementet? Kjøpe den med abonnement og hacke den . Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det siste jeg hørte var lansering i Juni, og mindre enn iphone1. Lenke til kommentar
Jomac Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 passer ypperlig at jeg skal til NY 12-21juni.. er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg får kjøpt den nye iphone, uten det sinnsykt dyre abonnementet? Kjøpe den med abonnement og hacke den . men hvordan blir det da? må jeg betale de månedlige utgiftene på abonnementet da? og hvordan får jeg gjort det når jeg ikke er amerikansk statsborger? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 passer ypperlig at jeg skal til NY 12-21juni.. er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg får kjøpt den nye iphone, uten det sinnsykt dyre abonnementet? Kjøpe den med abonnement og hacke den . men hvordan blir det da? må jeg betale de månedlige utgiftene på abonnementet da? og hvordan får jeg gjort det når jeg ikke er amerikansk statsborger? Er ikke helt sikker. Får nesten spørre noen som har kjøpt Iphone . Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 passer ypperlig at jeg skal til NY 12-21juni.. er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg får kjøpt den nye iphone, uten det sinnsykt dyre abonnementet? Kjøpe den med abonnement og hacke den . men hvordan blir det da? må jeg betale de månedlige utgiftene på abonnementet da? og hvordan får jeg gjort det når jeg ikke er amerikansk statsborger? Når du kjøper en iPhone så får du AT&T SIM-kortet med. Men du aktiverer den ikke i butikken. Du kan kaste SIM-kortet, ta ditt eget kort i, og hacke den. That's it. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 ingen vet hvordan de nye blir,så ikke spør så mye om hvordan kjøpe og hvordan hacke den.den tid den sorg. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Dukket opp noen bilder på ITavisen idag, men jeg tviler sterkt på at dette er 3G iPhone. Det ser mer ut som ett deksel. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Den lanseres om noen uker, vil det si at den blir lagt ut for salg? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Den lanseres om noen uker, vil det si at den blir lagt ut for salg? Betyr det ja, men er ikke alltid slik. Se på f eks Intel Q4950 som ble lansert i vinter en gang (tror det var februar) og først nå kan man få tak i den. Lenke til kommentar
-mon- Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Bildet i itavisen så bra ut da, synes den som er nå er litt for stor og klumpete...De burde kansje ornde en "jente" variant For de som lurer hvordan det funker med abo, så var jeg på Applestore i USA og kjøpte 2 stk. Fikk ikke med noe sim kort eller noe. Den er bare låst til AT&T, og det hacker man bare. Så vidt jeg har fått med meg så er alle apple ansatte blitt oppfordret til å ikke ta feri i perioden 15.juni til 12.juli pga forventet økt pågang. Det samme ble gjort i fjor da iPhone ble lansert. Endret 20. mai 2008 av -mon- Lenke til kommentar
tranzformer Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det er rimelig sikkert at versjon 2 av Iphone har 3G med kapasitet opp mot 7.2 Mbit, det vil si HSDPA (kilde: Mobil magasinet, mai 08). Ellers har den også en noe bedret prosessor, men lite tyder på at det er noe spesiel forandring i menyene. Om den har GPS er per idag bare spekulasjoner. Jeg mener at om det skal bli noe blest ut av en Apple lansering, så må det en GPS til på Iphone for at noen i det hele tatt skal heve et øyenbryn. At de lanserer en 3G versjon av Iphone er ingen stor lansering. Alt går bare litt raskere enn med edge (som forsåvidt har bredere dekning enn 3G). Har Iphonen ingen GPS er det heller ingen stor lansering. Da melker de bare videre på en oppgradert versjon og selger videre i bøtter og spann til gadgetfriks, men det er vel slik markedsanalytikerne har funnet ut at man skal tjene penger. Kommer vel en ny iphone til neste år med GPS . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg