m0003 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Lurte på om det er noen der ute som har prøvd Age Of Conan på en maskin tilsvarende min. sitter og lurer på om det er verdt å kjøpe det i det hele tatt, eller om det faktisk skal gå greit med lave innstillinger. Nå vet ikke jeg hvor mye aOc krever nøyaktig, men hører rykter om at det ikke er så lite heller. klarte iallefall å spille WOW uten problemer med nesten max på innstillingene. Amd Athlon 64 3700+ (2,21 ghz) GeForce 7600 Gt 1 gb minne noe mer dere må vite er det bare å si ifra mvh Alex. Lenke til kommentar
Sondrekek Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 jeg tror nokk det kommer til og bli veldig lav graffikk og hakkete AoC er minimum 2 gig ramm. ( eller ifølge sia) Du kan nesten ikke sammenligne wow og age of conan i graffik, age of conan har my3 bedre graffik. dette var kanskje ett dårlig svar men jeg er trøtt.. ... Lenke til kommentar
m0003 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 hehehe. ja'a fant iallefall en side som sjekker maskinen i forhold til spill, klarte minste kravene til spillet så det er jo litt positivt Lenke til kommentar
Entim Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 det vil nok gå med min settings 1.10 What sort of PC is required to play Age of Conan? Minimum configuration: (1024x768, detail reduced) OS: Windows XP Service Pack 2 or Windows Vista Processor: Intel Pentium 4 3Ghz or equivalent RAM: 1GB Video card: NVIDIA GeForce 6600 or better Video memory: 128MB DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drive HARD DRIVE SPACE: 30GB Recommended configuration: (Up to 1280X960, most features on) OS: Windows XP SP 2 or Windows Vista Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz or equivalent RAM: 2048MB Dual Channel DDR2 Video card: NVIDIA GeForce 7900 GTX or equivalent Video memory: 512MB DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drive HARD DRIVE SPACE: 30GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå