19tonso81 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hei. Under disse streiketider, har jeg problemer med å komme meg fra bergen til oslo på onsdag (21.05.08). Er det noen som skal over fjellet som har en ledig plass? Helst med avreise på ettermiddag/kveld. Deler selvsagt bensinutgifter. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har du sjekket de 2 selskapene som kjører buss på denne strekningen? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hva med tog? Har ikke hørt om noe streik blant de. Lenke til kommentar
19tonso81 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Takk for svar. Joda, buss og tog er en mulighet som jeg må velge hvis det ikke dukker opp noe annet, men jeg forsøker å finne billigste løsning. Skulle flydd fra bergen til københavn på torsdag, men har nå kjøpt billett fra oslo torsdag morgen, og i tillegg tatt fri en ekstra nattevakt på jobb for å reise en dag tidligere. Så langt tapt 2500 kr på det og prøver å finne et billig alternativ. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Buss er fra 49 kroner, men da må man vanligvis bestille litt i forveien. Endret 20. mai 2008 av robertaas Lenke til kommentar
19tonso81 Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Ja, man må nok være mye tidligere ute. Billigste jeg fant var nesten 600 kr. Men, nå er jo streiken over, så da ordner det seg. Nå kan jeg fly fra Bergen likevel. Men takk for at dere har vært behjelpelig ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå