zlav Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 skal jeg bare rive den av? sitter som støpt,a7n8x deluxxe gd Lenke til kommentar
xthal Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 prøv enten å varme den opp med en hårføner e.l. eller å pakke hele greia i en antistatisk pose og legg den ned i fryseren en time eller.no limet blir så sprøtt da at det ikke skal mye til før det løsner, men for all del, IKKE KOM Å SKRIK HVIS DU ØDELEGGER NOE! Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 en time? :o et kvarter sier jeg og pakk den godt inn, i antistatpose og så surrer du noen plastposer utenpå Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Tapetkniv. Hvis greia er lima fast kan du prøve å skjære løs "hjørnene" og se om du greier å "skru" av ribba uten å bruke rå makt. Lenke til kommentar
zlav Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 den sitter dæken så hardt,noen andre metoder? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Siste utvei er vel å bruke et kredittkort som anlegg for ikke å ødelegge chip og print, og rett og slett brekke ribba løs med et skrujern. Men jeg tar absolutt IKKE ansvar om bakkelitten plutselig fyker rundt øra! Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 først putter du den i fryseren 15-20min så tar du et stykke papir, bretter det og bruer det under skrujernet du "slider"under NB ribben og vipper litt opp. nå kommer den dett som bare det Lenke til kommentar
zlav Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 ikke litt risky og stappe den i kjølern ? putter den i antistatiske posen den kom i og 5 plast poser,det kan ikke skje noe med den? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 ikke litt risky og stappe den i kjølern ? putter den i antistatiske posen den kom i og 5 plast poser,det kan ikke skje noe med den? Det kan jo selvfølgelig sprenge og brenne ned huset ditt, men det pleier ikke å skje alle gangene. Lenke til kommentar
zlav Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 tenkte mest på om det skjedde noe med hket da men Lenke til kommentar
zlav Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 trengte ikke og ha den i frysern merka jeg når jeg tok en strutrekker og papir over den og vippa den opp så var den festa med thermal pad teip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå