Gå til innhold

Forslag rundt Profilinformasjon

Anbefalte innlegg

IPB har en kraftig sosialt-nettverksfunskjon. Jeg har på en del andre IPB-boards sett at når man går inn på en persons profil så kan man se de fem siste som kikket på denne profilen. Hadde dette vært moe for diskusjon.no?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke det er noen god ide jeg. Liker at diskusjon.no er et enkelt forum og ikke en sånn blink/facebook greie.

å se hvem som har sett på profilen til en er vel ikke så mye grunn til å gjøre heller, untatt for å tilfredstille nysjerrigheten. Kan ikke helt se man har nytte av det.

Lenke til kommentar

Uenig. Her er det potensiale til å skrive litt mer om selg selv og hva man mener. Kan være en fordel fodrimange ganger om man vil vite mer om en person så må man lete gjennom tusenvis av tidligere innlegg. Det kan bli tungvindt. jeg sier ikke vi skal ta den ut like mye som blink/nettby. Men kunne vært interresant. Det må selvsag være opp til hver enkelt hva og hvor mye man skal skrive der da.

Haha, da så...

Forslag: Ha en topp 20-liste med mest besøkte tråder akurat nå. Mulighet til å se hvor mange som er i en tråd uten å måtte gå inn i den.

Akkurat dette passer bedre i wikien som nå er under utvikling. Jeg er også i mot å kunne gi poeng på disse profilene, Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener, men når det er mer et forum og mindre et "sosialt bli kjent med nye mennesker nettsted" blir det mer stemning for å disuktere saker man har på hjerte, spørre om hjelp til ting og løse problemer.

Jeg hadde f.eks ikke registrert meg her hvis jeg trodde flesteparten av brukerne var her bare for å bli kjent med nye mennesker, det tror jeg blink osv greier bedre uansett.

Lenke til kommentar

Jeg kunne gjerne tenkt meg en liste over hvem som har vært innom og sjekka profilen min, om noen i det hele tatt, men det er bare fordi jeg liker å vite slikt.

Og gjerne et lite "om meg"-område også.

Det syns jeg virkelig hadde vært noe, uten at det skal bli en funky møtested-tjeneste / dating-tjeneste.

Lenke til kommentar
Jeg kunne gjerne tenkt meg en liste over hvem som har vært innom og sjekka profilen min, om noen i det hele tatt, men det er bare fordi jeg liker å vite slikt.

Og gjerne et lite "om meg"-område også.

Det syns jeg virkelig hadde vært noe, uten at det skal bli en funky møtested-tjeneste / dating-tjeneste.

Det jeg mener med at det bare er godt for å tilfredsstille nysjerrigheten.

"Om meg" har du forsåvidt, er plass i profilen til å legge inn interesser, maskinvare, alder, kjønn, bosted pluss kjennetegn på diverse IM tjenester

Lenke til kommentar

Joa, det vet jeg, men trenger et sted å skrive om meg selv litt mer utdypende :p

Sånn litt mer fritt.

Noe alà maskinvare, bare stappe det med unyttig info om meg selv som jeg ikke føler jeg sprer godt nok ellers.

Og ingenting galt i å tilfredsstille nysgjerrigheten og roe paranoiaen litt ^^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...