MacBain Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Som topic sier er støynivået på 40GB versjonen lavere enn på 60GB? Har brukt min PS3 svært lite, spiller mest på 360'en og denne er vannavkjølt med 8x dvd mod. Det som overasket meg stort når jeg skulle se litt Blu-ray var at støynivået var langt over 360'ens. Noen andre med launch konsoller som syntes de har blitt høyere med tiden? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 40gb'en til en kompis høres knapt, uannsett hvor lenge den står på. Min 60gb fra launch kan bråke ganske heftig hvis den har stått på en stund, men den slår ikke 360'en til en annen kompis. Synes dog ikke PS3'en min har blitt verre over tid. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Bruker den mest til film og da er lavt støynivå ett must, så da legger jeg nok denne ut for salg og kjøper meg en 40 GB. Noen andre her inne som har sammenlignet de to versjonene? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 vi snakker vel 70W mindre varme pga at den kommer med en krympet CELL på 65nM. det er ganske mye i en liten boks. er det en ny ps3 på vei, finner bare 40GB verson med sine "begrensninger" Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 vi snakker vel 70W mindre varme pga at den kommer med en krympet CELL på 65nM. det er ganske mye i en liten boks. er det en ny ps3 på vei, finner bare 40GB verson med sine "begrensninger" Mener å ha hørt at 40GB ikke har 65nm, men at det er andre design endringer som gjør at den trekker mindre strøm. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Mener å ha hørt at 40GB ikke har 65nm, men at det er andre design endringer som gjør at den trekker mindre strøm. vet ikke, men litt google på "40gb 65nm" tyder mye på det Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Leste endel rundt om dette da 40GBen kom. Og folk mente denne bråkte mindre. Noen nettbutikker annonserte dette også under produktspesifikasjonene. Kjøleskapet mitt bråker mer enn min 40GB når jeg ser blu ray. Så jeg må evt bytte kjøleskap. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kjøleskapet mitt bråker mer enn min 40GB når jeg ser blu ray. Så jeg må evt bytte kjøleskap. strålende humor for ei trøtt nattevakt Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Må vel si at min ps3 60 gb har blitt litt mer bråkete med tiden Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 min og.. når jeg fikk den så hørte jeg den ikke om jeg la øret helt inntill konsollen, nå hører jeg den fra sofaen.. langt fra 360 men mer enn før. Ikke at jeg har kjangs i helvete til å høre noe sånt når jeg fyrer i gang blu-ray og anlegget Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Må slutte meg til dere andre med 60GB utgaven her. Har ikke brukt min ps3 noe særlig de siste månedene, men etter innkjøp av GTA 4 forrige uke har det blitt endel spilling. Opplever ganske mye støy etter at konsollen har stått på en stund. En ting er at viftehastigheten må skrus opp ved belastning, men etter å ha avsluttet en spilløkt høres det ut som vifta går på maks uansett hvor lenge konsollen står "arbeidsledig" etterpå. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Min 60GB kjøpt ca en måned etter launch er og har alltid vært meget stille. Dette varierer visst litt fra konsoll til konsoll da, noen er uheldige og får en som bråker mer. Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 vel har brukt min 60gb ganske mye siden i fjor sommer og den bråker mye. særlig hvis den begynner og bli varm og viften starter "turbo" modus Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Dere får ta og blåse litt med luft på boks eller trykkluft! Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kjøpte min for ganske nøyaktig 1 år siden og den har bråket som bare det hele tiden Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kjøpte min PS3 60 GB i fjor sommer, og den støyer så å si ikke i det hele tatt. Eneste lyden den lager, er en svak, behagelig vifte lyd, som bare er hørbar om en legger øret inntil. Nå skal det sies at jeg ikke bruker PS3en min til spessielt mye annet enn Blue-Rays og litt Resistance spilling. (Venter i spenning på MGS4) Her er det for det meste Xbox 360en som får kjørt seg på spill-fronten. Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hadde en 60 gb som jeg syntes det var en del støy med. Satte den til salgs på qxl. Den blei solgt for 7700,- med ett spill. Kjøpte en 40gb som har vesentlig lavere støynivå. er strålende fornøyd med den Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg leverte min til service i dag, grunnet att den ikke vil lade håndkontrolleren på to av usb kontaktene samt det høye støynivået. Blir spennende og se om jeg får en stillere maskin tilbake . Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg leverte min til service i dag, grunnet att den ikke vil lade håndkontrolleren på to av usb kontaktene samt det høye støynivået.Blir spennende og se om jeg får en stillere maskin tilbake . Meld hvordan det går, og om du faktisk får en 60gb tilbake igjen. Vurderer å gjøre det samme, kun for støyen sin skyld. Det blir i så fall ikke før i høst, da jeg ikke får brukt maskinen så mye uannsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå