Kamikazaa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Heisann. Lurte på om det var noen som hadde kjennskap til dette Mozart kabinettet? Er ganske sikker på at eg har lest andre plasser at det er plass til E-ATX hovedkort inni, men nå er eg blitt ganske usikker. Er det noen som har et sånt, eller kjenner til dette?. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg tror 3dGameMan har sagt det Lenke til kommentar
Kamikazaa Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 *LØST* Tok en sjanse å bare bestilte dette. Står på alle sider at det ikkje støtter E-ATX kort, men hvis noen lurer så funker det fett:) Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er det plass til 25cm vifter i vinduene? Lenke til kommentar
Kamikazaa Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Er det plass til 25cm vifter i vinduene? Det er dessverre ikkje plass til det, vinduene er ca 22cm brede:) Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Må vel bestille 20cm vifter fra antec da Lenke til kommentar
Kamikazaa Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Hehe, eg har nå 11x120mm vifter, og en 80mm vifte, pluss de i psu'en nå da så blir jo bra gjennomtrekk likevel. Men kor finner du disse Antec viftene da egentlig? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg vet faktisk ikke om de selges andre plasser en på antec.com. http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=75200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå