Akrabra Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hey bare lurte på om noen kunne gi meg litt insight om hva den handler om og hvor lenge den varer osv? er det fortsettelse på historien fra orginalen? ja alt mulig! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Tror ikke det er noe videre på storyen. Men nå er jeg ikke 100% sikker. Mener jeg leste det bare er snakk om 1 time mer gameplay, eller noe. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 den down from the sky eller noe er bare så eg husker en liten komet med en del ting å gjøre Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 ah ikke noe mer nei:/ jaja ikke verdt det da, spiller heller spillet igjennom igjen for historien:D Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 noen som har den som kan si litt meir Lenke til kommentar
torarild Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 noen som har den som kan si litt meir Ekstrapakken utbroderer ikke noe videre på hovedhistorien i spillet. Den legger til ca 1 time spilletid, og er vel egentlig som å legge til et ekstra sidemission,som er slik man kunne ønske at alle sidemissions var istedet for identiske bunkere med 'zombier' i. Plenty med voice acting, litt alternative quests (vel, til en viss grad), og et rimelig stort moralsk valg ut ifra om man kjører renegade eller paragon. I tillegg kan man skaffe seg et sinnsykt heftig omnitool ganske tidlig i spillet der, om man har litt i charm eller intimidate. Jeg synes den var verdt pengene, men den gjør ikke akkurat Mass Effect til et helt nytt spill, men om man har lyst på noe ekstra til neste gang man spiller gjennom det så er det verdt det. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Tilleggspakken er vel strengt tatt ikke verdt å kjøpe det med mindre du elsker Mass Effect og ikke kan få nok av det. Jeg kommer ikke til å kjøpe neste pakke hvis den ikke inneholder mer enn dette. Det er ingen nye drakter, ingen nye våpen og er egentlig bare et ekstra sideoppdrag. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 hm jaja takker for svar ihvertfall:) får se, elsker spillet såklart!=) men nyter å bare spille igjennom det igjen og igjen så Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg tror nå at denne pakken har mer å si for historien enn mange tror. Batarianerne har jo vokst seg ganske sterke i det siste, og det at de nå prøver å utslette en menneskekoloni ser jeg på som en opptrapping til en eventuell krig mot bataraianerne, som sikkert hopper på Reaper-toget. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hadde bare alle sideoppdragene i Mass Effect vært like interessante som denne DLC-pakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå