BonoU2 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvorfor lagger det så jævlig i avgjørende situasjoner i PES 2008 online, og enda viktigere: hvorfor har ikke Konami gjort noe med det? Siste gang jeg kjøpet et PES spill, med mindre det blir retta på. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Har fulgt denne serien siden begynnelsen, og jeg er rimelig frustrert(i den grad det lar seg gjøre over et dataspill:)) på utvikleren. Hvorfor de ikke har klart å videreføre det mer eller mindre perfekte online-opplegget fra Pes6 skjønner jeg ikke, og hvorfor dem har latt Pes2008 seile sine egen sjø er like opprørende. Det er blitt en del de siste årene som irriterer meg med Pes, da tenker jeg spesielt på at de fjerner en del ting som fungerer utmerket, og går tilbake til andre ting som fansen tidligere har klagd på. Det kommer hele tiden nye ting som får meg til å kjøpe så jeg har en mistanke om at de nesten gjør dette med vilje for å få fans til å kjøpe spillet år etter år. Men jeg er enig med deg, Pes2008 blir det siste Pes jeg kjøper om dette fortsetter... Endret 20. mai 2008 av BioNor Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er fryktelig uenig i at online-delen på PES6 var nært perfekt, men for all del; milevis bedre enn PES08 sin. Hva Konami driver med er definitivt noe mange lurer på og det overrasker meg stort at de ikke engang har sluppet en eneste patch siden spillets lansering. Hadde selskapet reklamert 10% mindre for spillet under årets runde av PL kunne de fort hatt råd til "litt" forbedringer, men dengang ei. Det ryktes uansett at deler av produksjonsteamet til PES-serien lever med kniven på strupen om dagen og det forventes at de leverer neste spill med klare forbedringer hva online, grafikk, UI og lyd angår. Mange etterlyser også tidligere års editeringsmuligheter, men dette ser dessverre ut til å bli enda mer begrenset enn i siste versjon. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Perfekt var kanskje et litt sterkt ord, men i forhold til ping/lag, så fungerte det hvertfall tilnærmet perfekt hos meg om ikke annet. At PES-teamet har fått kniven på strupen syntes jeg faktisk er en god nyhet, da serien er på fullfart nedover i divisjonene. Endret 20. mai 2008 av BioNor Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Perfekt var kanskje et litt sterkt ord, men i forhold til ping/lag, så fungerte det hvertfall tilnærmet perfekt hos meg om ikke annet. At PES-teamet har fått kniven på strupen syntes jeg faktisk er en god nyhet, da serien er på fullfart nedover i divisjonene. Vi er nok enige om forskjellene på online i PES6 vs PES08. Som du nevner så var i det stabilt og lag var stort sett fraværende, men selve lobby'n fant jeg like grusom i det forrige som i det nåværende spillet. Som jeg har nevnt i en annen post så spiller jeg utelukkende offline grunnet overnevnte problemer og jeg liker virkelig ikke tanken på å gå over til FIFA-serien. Men, dersom sistnevnte fortsetter forbedringene og Konami ikke får ut fingeren så er uansett faren for at jeg, og garantert mange andre, biter i det "sure eplet" og venner oss til overgangen. Det som egentlig overrasker meg mest med PES er at det (i alle fall i mitt hode) har en stor, stor kjernegruppe i det europeiske markedet men likevel er det åpenbart at produksjonsteamet ikke har det minste snev av anelse om hva som fungerer hva UI, lyder osv angår. Ser man på achivement-listen så får man en enda bedre indikasjon på at de ikke helt har gjort leksa si. Eks: Gentleman Achieved when your foul per match ratio drops below 1 foul in the most recent 10 matches. Jævlig lett når dommern blåser av en fjert i motvind... Ble veldig OT her nå, men litt frustrasjon måtte ut. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Perfekt var kanskje et litt sterkt ord, men i forhold til ping/lag, så fungerte det hvertfall tilnærmet perfekt hos meg om ikke annet. At PES-teamet har fått kniven på strupen syntes jeg faktisk er en god nyhet, da serien er på fullfart nedover i divisjonene. Vi er nok enige om forskjellene på online i PES6 vs PES08. Som du nevner så var i det stabilt og lag var stort sett fraværende, men selve lobby'n fant jeg like grusom i det forrige som i det nåværende spillet. Som jeg har nevnt i en annen post så spiller jeg utelukkende offline grunnet overnevnte problemer og jeg liker virkelig ikke tanken på å gå over til FIFA-serien. Men, dersom sistnevnte fortsetter forbedringene og Konami ikke får ut fingeren så er uansett faren for at jeg, og garantert mange andre, biter i det "sure eplet" og venner oss til overgangen. Det som egentlig overrasker meg mest med PES er at det (i alle fall i mitt hode) har en stor, stor kjernegruppe i det europeiske markedet men likevel er det åpenbart at produksjonsteamet ikke har det minste snev av anelse om hva som fungerer hva UI, lyder osv angår. Ser man på achivement-listen så får man en enda bedre indikasjon på at de ikke helt har gjort leksa si. Eks: Gentleman Achieved when your foul per match ratio drops below 1 foul in the most recent 10 matches. Jævlig lett når dommern blåser av en fjert i motvind...Ble veldig OT her nå, men litt frustrasjon måtte ut. Haha, og offside teller også som "faul" Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hater all laggen. Hender flere ganger at motspilleren løper et sted sammen med ballen og jeg løper etter, men 1 sekund etter så er han plutselig milevis unna pga en eller annen teit teleportering. Hater også at kameraet flyr fram og tilbake over banen mange ganger, så jeg ikke får sett noe av spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå