PyrionZ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har kikka på Derbi Senda 125Sm, og skal ha konf til helga, så da blir det å handle en om ikke lenge tenker jeg.. Men, hvordan er det å trimme en 4takt? vil jeg få noe bedre effekt? Har hørt at det skal være vanskelig og unødvendig å trimme disse, stemmer det? Sleng gjerne inn erfaringer om denne sykkelen også; ) Takker for svar. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har hørt at det skal være vanskelig og unødvendig å trimme disse, stemmer det? Riktig, kjøp 2takter hvis du vill ha hissig sykkel som går fort. 4takter er slapp, men behagelig å kjøre. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 er ikke vits i å trimme 4-takt får bare bedre lyd ikke så stor effekt egentlig Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Nå har jeg surfa mesteparten av finn.no og AutoDB, og ser ikke ut til at jeg finner noen pene og brukbare 2taktere til mindre enn 35 høvdinger. Men, hvordan er Derbien ? Hvordan er den å kjøre? Kan man klare å få den på bakhjula, eller er den for svak til det? Trur det blir Derbien, så vil gjerne høre så mye som mulig om den før jeg bestemmer meg; p Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Ingen som har noe å si om den? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Den jeg har kikka på er brukt, og er en 06modell. Du får dem helt ned til 04 om jeg ikke husker gæli: p Det er Derbi Senda Baja som er ny; ) Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nå vet ikke jeg hvor du bor, men er ikk såå vansklig å finne 125 SM/Cross under 35 000kr. Her er en til 35k som ikke har gått så veldig mye. Hvis du vil ha SM så er det bare å skifte dekk http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...pos=2&tot=2 Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Har kikka på den yamaha'n, men liker ikke utseendet på den: p Eneste SM sykla jeg synes er fine i 125 klassen er Derbi, KTM og Husqvarna, og de to sistnevnte er ikke akkurat billige: / Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Fikk 27 høvdinger til konfen i dag, så skal jobbe i ferien, så blir det vel en Husqvarna 125 SM eller WR etter ferien: ) Lenke til kommentar
simmiz Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Kjøp deg ktm exc 125, de er noen råe sykkler. Men trur du vill komme til og angre på å kjøpe deg 4-takter, de går dårlig, veldig dålig de fleste iallefall Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Husqvarna er da vel ikke 4-takter, i hvertfall ikke de eldre En kompis har en sånn med fulleffekt og den går noe styggjævlig Lenke til kommentar
simmiz Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Husqvarna er da vel ikke 4-takter, i hvertfall ikke de eldre En kompis har en sånn med fulleffekt og den går noe styggjævlig Husky er ikke 4-takter, men derbi 125 ccm er 4-taktere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå