Gå til innhold

Skal jeg kjøpe meg en iPhone?

Anbefalte innlegg

Jeg skal til USA i slutten av Juli og vurderer en Iphone. I utgangspunktet er jeg ikke altfor glad i Apple og deres lukkede løsninger på alt, men en så avansert telefon med så mange til 2000 kroner er jo veldig vanskelig å si nei til.

I utgangspunktet bruker jeg jo ikke mobilen til stort annet enn å ringe og evt sende sms i ny og ned så det kan være litt overkill med en Iphone, men når en telefon med så lekre funksjoner vil jeg kanskje benytte den, slik som iCal og sånt.

Muligheten for å surfe på trådløse soner er også genialt, men 3G vil helt klart bli savnet. Dere som har kjøpt dere en Iphone, angrer dere på kjøpet? Og hva bruker dere den til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, du skal ikke se bort i fra at det har kommet en ny modell av iphone i Juli.. (mest sannsynelig med 3g).

Veldig fornøyd. Beste touchscreen telefonen så langt!

I utgangspunktet bruker jeg telefonen til å ringe og sms. Men jeg har brukt ipod/mp3 spilleren ganske mye i det siste.

Ellers surfer jeg en gang i blant..

Lenke til kommentar

Kan selvsagt anbefale denne telefonen. Men det er som du sier mangel for 3g støtten.. Men du får ekstremt mye tilbake.

Du skal nok ikke se bort i fra at de lanserer 3g innen den tid du reiser dit. Men det er absolutt en billig telefon i forhold til hva du får, spesielt dersom du kjøper den i USA.

Go for it!

Ihvertfall kjøp en/to/tre/fire, da du 100% garantert får solgt den for 3-4K i norge...

Lenke til kommentar

Bare pass på at du ikke blir sittende med den gamle modellen som verken har MMS eller 3G støtte på noe vis. Ryktene sier at det kommer en ny modell i Juni/Juli så det må bli denne du bør satse på. Men test ut telefonen før du kjøper. Mange finner det ubehagelig å bruke en telefon med kun touchscreen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...