Gå til innhold

[AoC]Tempest of Set!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og der fikk Storm field nerfbat'en :-S Max 3 targets om gangen. Noooo

 

leste noe at det va 3 uten feats kan det stemme ?

 

Uansett så har ikke den lighning spellen cooldown lengre, så nå kan man bli mer en jevn og fin damagedealer i instancer og i pvp så er det vel og ganske bra :)

Lenke til kommentar

Den siste patchen var omtrent en buff. Om du skal være på den sikre siden kan du uansett ikke dra med deg fler enn 5 på din egen level. Å fjerne cooldown på LS er også ganske merkelig, i og med at serverlag har gjort at det ikke er noe cooldown (Omtrent). Vi fortjener en større nerf en dette.

Lenke til kommentar

Er i Danmark og kommer ikke hjem før om 2 dager, så har ikke spilt på LENGE!!!!!

etter det jeg har lest her så er ToS skikkelig dårlig nå!? vil ikke kommer hjem å merke at jeg ikke klarer å gjøre noe selv liksom.

Kan noen si om de er helt ræva nå eller om de fortsatt er greie å spille med!?

-Haffi :!:

Lenke til kommentar
leste noe at det va 3 uten feats kan det stemme ?

 

Stemmer. 5 mål og økt rekkevidde ved å investere 2 feats poeng(level 50+).

Jeg har ingen ting imot forgie nerf. Jeg venter flere i nerfs for å være ærlig :p

ToS er fortsatt meget sterk både i PVE og PvP.

Lenke til kommentar
Er i Danmark og kommer ikke hjem før om 2 dager, så har ikke spilt på LENGE!!!!!

etter det jeg har lest her så er ToS skikkelig dårlig nå!? vil ikke kommer hjem å merke at jeg ikke klarer å gjøre noe selv liksom.

Kan noen si om de er helt ræva nå eller om de fortsatt er greie å spille med!?

-Haffi :!:

 

 

tja.. kommer ann på hva du liker. ToS fikk en sikkerlig AOE grinding nerf og en liten pvp buff.

 

for meg så var det aoe jeg likte best med tos, så den nerfen fikk meg til å slutte med min tos.

Lenke til kommentar
Er i Danmark og kommer ikke hjem før om 2 dager, så har ikke spilt på LENGE!!!!!

etter det jeg har lest her så er ToS skikkelig dårlig nå!? vil ikke kommer hjem å merke at jeg ikke klarer å gjøre noe selv liksom.

Kan noen si om de er helt ræva nå eller om de fortsatt er greie å spille med!?

-Haffi :!:

 

 

tja.. kommer ann på hva du liker. ToS fikk en sikkerlig AOE grinding nerf og en liten pvp buff.

 

for meg så var det aoe jeg likte best med tos, så den nerfen fikk meg til å slutte med min tos.

NEINEINEI!!!! jeg som elsket AoE:( da blir jeg nødt til å prøve den å se om det fortsatt går eller om det er helt uvant, hvis ikke prøver jeg Demo eller Necro:D

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem å AoE grinde. Eneste greia er at active blocking ikke er et godt hjelpemiddel lenger, siden den varer bare noen få sekunder og gjør at du gir halv damage når du blocker. Alle priests fikk også visstnok lavere defense rating, men det har jeg ikke merket noe til. Stormfield ble også nerfet til max 3 targets, men kan økes til 5 med 2 feat poeng. Samme feat som gir deg lenger range på Storm Field.

 

Man må være litt mer forsiktig, men det skulle ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei. Det var en bug som gjorde at du kunne sette ut så mange Cyclones du ville, og dermed gi bøtter og spann med damage.

 

Nå kan man vel maks ha 3 Cyclones på én gang, og gir dermed kopper og asjetter med dmg istedet.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...