Gå til innhold

[AoC]Tempest of Set!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8723

Var lightning i begynnelsen, og respeccet til thunder på level 20. Synstes det var litt kjedelig i starten, da jeg ikke helt forsto mechaincs til storm crown/ storm throne / storm regalia. Disse tre ulike featsene fungerer sammen i en og samme buff, nemlig storm crown.

 

Denne buffen varer i 30 sekunder, og gjør slik at alle mobs/ hostile players i nærheten blir truffet av lightning automatisk. Og hvis de slår på deg er det enda en sjangse for dem å bli truffet av lightning+ den ordinære sjangsen som er uavhengig om de slår eller ikke.

Og ikke bare det, jeg har en sjangse til å få mana hvis noen slår på meg, og hvis jeg slår. Og det slutter ikke der. Denne buffen deles ut til hele partiet, og hver og enkelt person i partiet kan få disse proccsa. Det ser også ut som at andre i partiet kan procce slik at alle i partiet får mana / gir damage O.o

 

hehe, glemte nesten at storm crown også gir + electrical melee damage og magic;)

 

 

Med andre ord: Jeg lvl 21 med 20% hp> level 28 assasin 100 hp %

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har levlet litt på Lightning og begynner å lure på om dette er den beste speccen? Er Thunder bedre? Visst det er det, hvordan respeccer jeg?

Hvis du leser "Temple of Set" som du har postet i nå så er det mange som sier at Thunder er bedre valg, jeg speccet thunder og er veldig fornøyd! og eneste respecc stedene jeg har funnet er hun dama i Old tartinia utenfor Mitra temple og hun i Khemi like ovafor der du kommer med en gang...

Håper det kunne hjelpe deg litt hvertfall:D

Lenke til kommentar

Dinget endelig lvl 80 på lørdag og har storkost meg hele veien igjennom. ToS'en er virkelig en "mean grinding machine" noe som har kommet godt med de siste ti levlene. Vet mange har noe imot grinding og jeg skal ikke si at det er utrolig morsomt, men endgame grindinga (de siste 5 levlene eller noe) var virkelig moro. "Alle" kjemper om å få grinde på et område og grindinga blir ofte interupted av PvP fights, da det kommer grupper for å konkurrere om grinde plassen. Kjørte de siste tre lvlene med en sinnsvak bra gruppe bestående av ToS, Guardian, 2x demos, 2x BS og vi eide området i godt å vel 5 timer. Vi var heldig og hadde den beste pullern jeg har møtt i spillet, samt helt sinnsvak AOE dmg, noe som gjorde de siste levlene helt ok.

 

Jeg gikk imotsetning til en del her, Lightning ruten. Speccet ned til Sets brutality og columnlightning, for så å makse ut storm crown.

ToS'en begynner ikke å skinne for fullt før du passerer 30 tallet og Storm Field dukker opp. Fra dette punktet er man kongen av AoE.

Lenke til kommentar
Startet akkurat en ToS, storkoser meg virkelig nå, men er bare 12 da så har ikke fått så mange spells og feats enda

 

 

Hold ut til 30, ALT blir bedre da.

 

Ang spec, jeg har selv prøvd idol of set. det ser sikkert bra, og fint å se på. men pga casting time og reuse time så er det rett og slett ikke verdt det. Jeg fant ut at jeg bare brukte den spellen mindre og mindre.

 

så jeg speccet derfor vekk fra det igjen og heller litt mer i lightning.

Lenke til kommentar
Men funker det bra når du levler. Eller er det mer en spell du bruker når du skal ta mange samtidig?

Har du sett Settar's video blog?

her sier han at den funker bra til pve levling, ikke så bra til pvp med mindre det er siegebattle(pga den ikke følger etter osv.)

men ville satset på idol det funker digg :D

Lenke til kommentar
Takker for videolink. Da satser jeg på Idol da.

 

 

som jeg sa i forje post. idol of set er både bra og fint å se på.. men siden den har så lang casting time og re cast time så vart den bare mindre og mindre brukt for min del. Dårlig range er heller ingen fordel.

 

i starten ventet jeg med å pulle mobs til idol var klar, etter vert vart den hvert andre pull også brukt mindre og mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...