FrozenFish Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er det noen av dere som har fått Ipod Touch og 8.04 til å fungere? Har prøvd gtkpod og amarok, uten hell! Noen idé? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 hmm.. 4gen fungerer ut av boksen på ubuntu 7.10.. Ville vært rart hvis ikke ipod touch gjør det også.. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 hmm.. 4gen fungerer ut av boksen på ubuntu 7.10.. Ville vært rart hvis ikke ipod touch gjør det også.. Apple har hvertfall endret på iTunes-database-formatet i iPod nano 3G, og jeg antar at det samme gjelder for iPod Touch. Likevel så mener jeg at nyeste versjon av gtkpod og libgpod nå skal støtte den nye "nanoen". Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 hmm.. 4gen fungerer ut av boksen på ubuntu 7.10.. Ville vært rart hvis ikke ipod touch gjør det også.. Apple har hvertfall endret på iTunes-database-formatet i iPod nano 3G, og jeg antar at det samme gjelder for iPod Touch. Likevel så mener jeg at nyeste versjon av gtkpod og libgpod nå skal støtte den nye "nanoen". Jeg har siste versjon av både gtkpod og libgpod. Det eneste som skjer er at Ubuntu registrerer at et kamera kobles til når jeg kobler til min ipod. Lenke til kommentar
BSP Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 rythembox? fungerer hvertfall med de eldre Ipodene Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Har nå sett en del prosjekter som du kan bruke til å synkronisere den over WLAN. Men dette krever en jailbreaka iPod med SSH installert. Endret 20. mai 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå