kapabel Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Vil bare annbefale på det varmeste og oppgradere din t720 Jeg har nettopp gjort det og det har løst probelmet med at innboksen ligger på simkortet Det er gratis og blir gjort iløpet av en dag hos EMTS senteret. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Til hvilken versjon oppgraderte du til? Lenke til kommentar
kapabel Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 T720_G_05.08.52R (hadde .08.40R) Fortsatt henger ringetonene seg opp, og jeg får heller ikke slettet ringetoner! Håper de får fikset dette ved neste oppdatering Men jeg vil fortsatt annbefale alle som har problemer med innboksen å oppdatere - nå har jeg 40 i innboks og 40 i utboks - uten problem. Tror også Java biten er oppdatert. Mye mindre tull når jeg laster ned spill og programmer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 har også fått min oppdatert til 08.52r .. nå begynner den etterhvert å ligne på en hvilkensomhelst annen middelmådig telefon med stor, dårlig fargeskjerm. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg kjøpte min t720 for en til mer en en måneds tid siden, og jeg har 8.52r, har litt problemer med å laste ned spill, ellers så funker den fint. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 syns du skjermen er dårlig psilocybe? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 syns du skjermen er dårlig psilocybe? den er ikke noe å hoppe i taket av, nei. men så er jo generelt alle stn-skjermer sånn. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvis du syns t720 skjermen er dårlig skulle du prøvd 3510i...Til å grine av! Lenke til kommentar
motoman Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hvor lenge etter kjøpet kan man oppgradere gratis? :o Og må kvitering fremvises? :o Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 SÅ LENGE ETTER DU VIL!!!!!!!!! JEG TRENGTE IKKE Å VISE KVITTERING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Jeg har også hatt min T720 på service hos EMTS for ett par uker siden. Hadde 40R både før og etter servicen, men mange bugs ble rettet på allikevel. SMS'ene fungerer bra nå, kan lagre massevis av meldinger, samt at ringetonene ikke henger seg opp lenger. Alarmklokken sleit jeg også med før, men nå fungerer den også fint Kan bare anbefale å oppgradere hos EMTS om du sliter med buggy software Lenke til kommentar
totto103 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hva er / Hvor finnes dette EMTS senteret ? Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 EMTS er vel en slags butikk som utfører reprasjoner og oppgraderinger.Ligger to steder i Oslo. (vika og et sted til)Er sikkert i andre storbyer også... Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Her er siden til EMTS. Som forøvring er noe av den dårligste web-siden jeg har sett på en bedrift! I Oslo har de butikker i Vika, like ved Oslo City, Økern og på Furuseth. Ellers i landet har de kontorer i Tromsø, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand og Drammen. Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Trondheimsavdelingen ligger i Fjordgata og er naboen til Hi-Fi-Centeret, i nærheten av Jernbanebrua. Lenke til kommentar
Børge Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hvem betaler da for servicen? Børge Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 går det ikke heller ann å oppgradere til i-verson. Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hvem betaler da for servicen? EMTS sender nok en regning til Motorola, tenker jeg... Lenke til kommentar
obumbrata Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det er gratis og blir gjort iløpet av en dag hos EMTS senteret. Jeg var på EMTS senteret ved Oslo City i dag, og hørte om oppgradering av firmwaren, men de påstod de måtte sende den til Motorola, og at det ville ta et par uker. Hvor oppgraderte dere andre den? Og hvor lang tid tok det? Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg leverte den hos EMTS i vika på en fredag, og fikk hentet den på mandag. Tror nok de ordnet alt i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå