Douglas Quaid Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Som emnetittelen seier: Kan læraren finne ut kva for dokument kvar enkelt elev lastar ned frå Fronter? Endret 19. mai 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Som emnetittelen seier: Kan læraren finne ut kva for dokument kvar enkelt elev lastar ned frå Fronter? nei. lærer ser det ikke. men nettverkansvarlig kan se det vis du har en egen brukerkonto på skolen som du logger inn på ei av skolen sine maskiner for å så gå på fronter. trur han kan og se det om du er pålogget eller ikke, for det finst en felles brukerkonto for alle for de som trenger det og teste fronter med. vis skolen din er tilknyttet fylkeskommunen som de fleste vgs skoler er så kan fylkeskommunen se hva du har lastet ned også. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Om du trykker på statistikk på pila ved siden av filnavnet kan du se hvem som har åpnet dokumentet. Hvertfall her. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det kommer helt ann på hva din fronter administrator har bestemt, så du må nesten spørre din fronteransvarlig eller lærer om dette. Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvis du har noen datamennesker på skolen, noe du sikkert har, kan de finne ut alt mulig. Alle dokumenter som har blitt åpnet, lastet ned fra fronter eller usp-penn et cetera. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg er ganske så sikker på at læreren kan se hvilke dokumenter som er lastet ned, og hvilke linker som er trykket på. ... eller usp-penn et cetera. Hva mener du? Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det er noen som jukser ved å ta med seg en minnepenn med dokumenter, lagrede internettsider og lignende. Hvis du bruker dette, kan de finne det ut. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Om du trykker på statistikk på pila ved siden av filnavnet kan du se hvem som har åpnet dokumentet. Hvertfall her. Jepp, men det gjelder kun for filer du selv laster opp hos meg. Dvs at læreren eller personen som legger opp dokumentet kan se hvem som har lastet det ned og når. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvis du har noen datamennesker på skolen, noe du sikkert har, kan de finne ut alt mulig. Alle dokumenter som har blitt åpnet, lastet ned fra fronter eller usp-penn et cetera. Jeg er et slik "datamenneske", og har admin rettigheter i fronter. Går jeg inn i en mappe, ka jeg velge et dokument, se på statistikken, og jeg kan se hvem som har åpnet det dokumentet. Jeg kan også gå inn på hver enkelt bruker i fronter, og se hvilken rom du har besøkt, og hvor mange ganger du har besøkt det. Jeg kan også se hvor mange dokumenter den enkelte eleven har levert inn på fronter, og hvor mange dokumenter eleven har lest på fronter. Men jeg har ikke tilgang til elevenes "Mitt Arkiv". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå