cruelphotography Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 K-ryeng sin S/H versjon synes jeg var ganske ille, må nok opp ganske mye i rødkanalen, siden hun har ganske vanskelige og mørke hudtoner, + at det bør være endel lysere. Om du sender meg en litt bedre siza fil på pm kan jeg prøve en runde ^^ Ellers er det vanskelig å si noe om trampoline bilder osv. Blir ikke SÅ mye pose og gjennomtenking på poses der Bakgrunnen er nevnt. Det siste trampoline bildet er absolutt det sterkeste bildet ditt i serien. Selv om bakgrunnen er litt dominerende. Fint uttrykk osv. Sitte bildet har noe som seriøst ødelegger irundt hodet. Ellers er pose OK, ser litt ubehagelig ut, om hun legger framstefoten litt under den andre, og lener seg forover vil hun se mye mere komfortabel ut. Hendene er greie her, og det er jo bra. Hender er jo noe av det vanskeligste. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 K-ryeng sin S/H versjon synes jeg var ganske illeDet var bare for å se hvordan bakgrunnen utartet seg i S/H, ikke noe "ferdig" bilde ;-) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ok =) var ikke ment så strengt som jeg skrev det heller, når jeg leser over det Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg synes selv det er passende med luft over hodet, men setter pris på alle tilbakemeldinger. Det skal/bør ikke være luft over hodet. Øynene skal være ca. 1/3 vei fra toppen av bildet, ikke ca. midt på bildet. Litt rom for egen kreativitet må vi vel kunne tillate? Det er jo helt klart. Hadde jeg ment noe annet så hadde jeg flyttet til et annet stort hus i Sandviken . Jeg fikk jo til stadighet pryl av de som ikke kjente til meg i starten, nettopp for slike valg. Jeg regner det derfor som bevisst valgt av Eyefitness. Når det er sagt så synes jeg ikke at det kreative valget var spesielt heldig. Jeg kunne ønsket meg enda mer over hvis det skulle hatt en effekt. Det blir enten for lite eller for mye for meg her. Ellers har jeg ikke mye å tilføye. Det meste er sagt allerede. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2008 Takk for alle tilbakemeldinger her så langt. Noe har dere oppdaget og kommentert, som jeg ikke selv hadde kommet på og andre ting visste jeg om. I teksten jeg skrev sammen med bildene, står følgende: "Dessverre ha jeg vært litt brutal/slurvete med cloning av bakgrunnen, hvilket ble gjort pga særlig store skygger på gresset rundt hodet. Med andre ord er jeg fullstendig klar over urolig bakgrunn og stygg bildebehandling, bildene som er presentert i tråden er bare testbilder. Jeg ønsker kritikk på hvordan hun er avfotografert, samt poseringer vi har valgt og den forsiktige redigeringen på henne. Dere må selvfølgelig gjerne kritisere bakgrunn, cloning av den, skygger på den osv. men det er ikke nødvendig for min del da jeg er fullstendig klar over det. Hadde ingen retning å fotografere i som ikke var forstyrrende der vi var". Som sagt cloningen ble stygg på det sittebildet, men det ble kun gjort for å prøve å sette fokus på avfotograferingen av henne og ikke bakgrunnen. På orignalen var det en stor mørk skygge fra husveggen bak hodet hennes - og jeg regnet med at den ville stjele all fokus slik at kritikken ville dreie seg kun om det . Mulig jeg legger ut et bilde til fra den shooten i tråden her, hvis jeg ikke bare venter på neste runde da. Jeg ser frem til å ta bilder av henne på nytt, i mer egnede omgivelser og litt bedre forberedt. Jeg er iallfall heldig med en modell som det ikke er vanskelig å jobbe med, da hun ser ut til å slappe godt av foran kamera. Igjen takk for kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå