Gå til innhold

AoC på laptop.

Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer Age of Conan på din Laptop? Har hørt at Aoc + Laptop = problemer.

Btw noen som har en early acces key de ikke bruker 24/7 ville jeg vært evig taknemelig om jeg hadde fått lov til å teste laptopen min :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På min HP HDX 9130 me 2.2gh, HD 2600 XT, 2048 MB DDR2 667 har eg under 10 fps me alt på laveste.

Eg får 4.7 på vista resten

Enkelt... Det hakker, lagger, hopper...

Aff, lover ikke bra :( Må få testa det på laptopen min asap da. Du har ikke en early acces jeg kunne ha testet med?

Lenke til kommentar
Jeg prøvde meg litt i dag med min Acer Aspire 5671, 1,6 GHz CoreDuo, ATI X1600, 1GB RAM.

Må si at det lå akkurat på grensen mellom hva som er spillbart. Etter å ha skrudd ned grafikken til minimum fikk jeg fjernet den verste laggen, men det så ikke spesielt bra ut etterpå.

Høres ikke videre bra ut, med tanke på at jeg har en Asus notebook 3 series med 2g ram, AMD turion 64x2 1,80ghz prosessor og Geeforce'go 7600

Lenke til kommentar

kjører med standard instillingene, (1600x1050, og det meste på low/med) og det går fint for min del... fpsen ligger på mellom 10-20, kommer helt ann på hvor jeg er. kan også få et sekunds lagg når jeg kommer inn i en ny del av feks en by... men alt dette er levbart =)

ps: har Ifl 90+ fullt oppgradert.

Lenke til kommentar

Hadde vært litt interessant å vite om det er noen ytelsesforskjell mellom "tilsvarende" Nvidia og Ati skjermkort. Har hørt nevnt før om problemer med Ati uten at jeg vet mere.

Har uansett kun Nvidia selv og kommer aldri til å kjøpe Ati, mye på grunn av at Nvidia er best på drivere til Linux.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...