Gå til innhold

Funcom har bestilt flere servere - AoC er utsolgt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel grafikken er så bra at jeg faktisk trodde det var DX10 jeg spillte med. Lurer litt på hva de gjør for å få spillet enda bedre! :)

Etter mi meining så er det ikkje så UTRULIG stor forskjell på det beste DX9 kan klare, og mellom grei dx10-grafikk.

Greier meg fint med DX-9 eg :)

Er det rart jeg trodde spille var i DX10? :)

201041.jpeg

201042.jpeg

Lyseffektene er enda bedre enn hva bildet får frem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Jepp, det var vel derfor det var så sinnsykt stor forskjell mellom dx9 og dx10 i det spillet :!:

Eller da omtrent ingen forskjell (antar egentlig at du er sarkastisk, men det bør nevnes)

Jeg har enda ikke sett en effekt som de ikke får til i dx9...

Det har jeg! På linken jeg postet ovenfor kan du tydelig se at sola reflektert i vannet ser bittelitt annerledes ut! Enn at du ikke la merke til den detaljen :nei:

Du har vel egentlig rett, det er synd at en haug av vennene mine tror DX10 er så sinnsykt og at Crysis er et resultat av DX10-æraen, når spillet kjøres fint på DX9 og ser omtrent identisk ut.

Leste noe om at "object blur" i Crysis ikke funka i DX9, altså den typen kameraeffekt der objektet du fokuserer på ikke er uklart, mens omgivelsene blir det fordi du følger objektet som beveger seg. Mulig jeg leste feil :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...