Gå til innhold

Firfisle Midt i Afrika 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før jeg glemmer det, ikke post så store bilder. De færreste av oss har skjermer med 3000x2000. Jeg pleier å holde meg til ca 1000 på den lengste siden.

Nå litt slakt; komposisjonen var "sä där". Jeg vil heller se bildet fra andre siden, ryggen til en fisle er strengt tatt ikke så interessant. Og om jeg først skal se ryggen vil jeg gjerne se hele fisla, inkludert hele halen.

Og bildet slår meg som litt uskarpt(?) som om du har croppet endel?

Til sist, den lille stengelen som går mellom fisla ville jeg ha klonet vekk på venstre side.

Sorry, men til tross for et sjeldent motiv blir ikke dette mer enn et snapshot fra en ferie for meg.

Lenke til kommentar

Smaken er som baken, den er delt i to. Syns dette bilde flott, og fantastisk oppsett. Men som eirik_a sier ville det vært kjekt med hele halen til firfisla.

Eirik_a: Look at the bright side of life :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg er enig med en del av det Eirik_a nevner her. Skulle helst sett firfislen forfra, men det er jo ikke alltid så lett å få til med slike motiver. Planten i bakgrunnen synes jeg trekker litt mye oppmerksomhet, så du kunne kanskje brukt litt større blenderåpning (Nå vet ikke jeg om du hadde noe å gå på da). Ble nok dessverre ikke noe mer enn et helt ok bilde for min del.. Stå på! :)

Lenke til kommentar
Eirik_a: Look at the bright side of life :new_woot:

I tråd med at vi skal være snille og greie mot hverandre her inne på forumet, så får jeg legge til at jeg stort sett alltid er blid. Også når jeg skrev innlegget :)

Om trådstarter føler at jeg var sur er det bare å PM'e meg, så skal jeg kjøpe en is til h*n ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...