Gå til innhold

Foto-dugnad #2: Trær jeg har møtt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror det bare skulle være en utfordring for deg selv.

Det stemmer at dette er en utfordring for en selv. Man får kort tid til å tenke ut en ide, gjennomføre den, for deretter ferdigstille bildet og poste det.

 

Det hadde selvfølgelig vært hyggelig med noen kommentarer i galleri-tråden; så der kan vi alle bli flinkere.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Det hadde selvfølgelig vært hyggelig med noen kommentarer i galleri-tråden; så der kan vi alle bli flinkere.

Jepp. Klikket meg akkurat inn her for å si det samme. Her må vi alle ta oss sammen og bli flinkere.

 

Jeg gjør som Michael Jackson, og starter med mannen i speilet.

(det er forøvrig det eneste jeg gjør som Michael Jackson, så ungdommen trenger ikke å være redde for å bli med på Akam-treffene...)

Lenke til kommentar

Enig. De fleste vil nok miste motivasjonen hvis det aldri kommer en kommentar. Greit nok at de skal være en utfordring for fotografen. Jeg vet ikke hvordan det er med dere andre, men mine bilder er en utfordring for meg. De krever både tankevirksomhet, tid til å finne motiver og tekniske utfordringer.

 

Jeg savnet også kommentarer på bildene fra den utfordringen jeg deltok i. Den ene jeg fikk var jo rosende, men det var andre som ikke fikk en eneste kommentar.

 

Karaktergiving/poll er jeg uenig i. Da blir det bare en konkurranse uten premier, og det blir jo helt meningsløst. Dessuten kommer jeg ikke til å delta mer hvis det blir gjennomført, for konkurranser i kunst er jeg motstander av. Derfor har jeg ikke til dags dato deltatt i noen fotokonkurranser.

Lenke til kommentar
Det hadde selvfølgelig vært hyggelig med noen kommentarer i galleri-tråden; så der kan vi alle bli flinkere.

 

Tom

Beklager, men å kommentere 9 bilder kan lett bli litt i meste laget for undertegnede. I hvert fall hvis jeg skal si noe mer enn "fint bilde". Og å plukke ut bare noen få, for så å forbigå de andre, det blir litt feil for meg.

 

Jeg er redd det er fler som tenker som meg.

Lenke til kommentar

Fint bilde holder for meg, og de aller fleste tipper jeg. En liten oppmuntring er det som trengs for at man skal gidde å fore folk med kunstnerisk underholdning. Utfordringen krever tross alt en del energi og tidsbruk. I alle fall hvis jeg skal delta. En utfordring uten at hjernen er med på prosessen er verdiløs.

Lenke til kommentar

Jeg som utfordrer, bør ihvertfall ta meg tid til å kommentere alle bildene som blir levert inn (med unntak av mitt eget da). Skal se hva jeg får til i løpet av de nærmeste dagene.

 

edit: I fremtidige utfordringer, så vil jeg nok ikke kommentere for etter at innleveringsfristen er over.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...