Karlson Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jason Mraz - I'm yours Uten tvil Den tidligere versjon var mange hundre ganger bedre:) samme person. men litt dypere da. Mener nå jeg:) Hvis det er den akustiske versjonen du mener, så er jeg helt enig. Hvis ikke har jeg ikke peiling på hvilken du snakker om Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg går for Gabriella Cilmi - Sweet about me. Nærmeste jeg kommer en sommersang i år Ellers går det mye i deLillos, PGB og DumDum Boys. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Jobber som postmann i sommer så det blir en del radio. Personlig blir jeg rett og slett uvel av I'm yours, men sånn som den har herjet landet samt at artisten kommer til å forsvinne så fort det første løvet faller styrker bare min mening om at den er sommerlåta 2008. Snakker man musikk som er populært på radio så faller jeg lett for denne låta. Deilig at noen våger å ta skrittet tilbake til 60-tallet. Endret 15. juli 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg har fått sansen for Will.I.Am - Heartbreaker tihi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Årets sommerlåt er å blir Ravi og DJ Løv - Tsjeriåu Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Det er jo klart at sommerlåta i år er Baila el Chiki-chiki av Rodolfo Chikilicuatre At det er en dårlig sang på spansk gjør det bare enda bedre Endret 16. juli 2008 av Zarac Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tjaa....forrige taler har jo en sterk kandidat. Selv vil jeg trekke frem: - Alex C. feat. Yass - Du hast den schönsten Arsch der Welt - Code Red - Kanikuly Lenke til kommentar
Osloj92 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 ..... Kanskje litt sent å komme med en sommerlåt i august, men hørte den da jeg var i utlandet... Har fått den helt på hjernen, noen som har noen tips til hvordan jeg kan få den ut av hodet? I Kissed a Girl - Katy Perry - Veldig bra å danse til! Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 tenker det for mange blir den "im Yours". (husker ikke artist navnet) Men personlig likte jeg ikke den noe større, og er sikker på at jeg ikke finner min egentlige sommerlåt før om lenge når jeg hører den igjen, og får "flashbacks" fra sommeren... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jason Marz - Im Yours, garantert. The Roots Feat. Patrick Stump - Birthday Girl, på en annenplass. Lenke til kommentar
moscito Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kate Ryan - Ella Elle L'A Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Akon - Dangerous Den spilte mye på radioen i syden, derfor Lenke til kommentar
Special P Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 beste sommer-låta er klart: paolo nutini - jenny don't be hasty beste sangen jeg har hørt denne sommeren Lenke til kommentar
C-3PO Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Garantert alle sangene fra Falco: The Ultimate Collection. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tror egentlig det kan fastslås at årets sommerhits har vært Jason Mraz - I'm Yours og Erik og Kriss - Det e'kke meg det er deg. Trist nok. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hva med Kid Rock - All Summer Long ? Årets sommerlåt for min del Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Æsj, jeg likte absolutt ikke "det ække meg det er deg" sangen!! Så utrolig tragisk med den countryartisten.. imo Lenke til kommentar
Osloj92 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hva med Kid Rock - All Summer Long ? Årets sommerlåt for min del Helt enig!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå