dagr0z Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Eg oppdaga nett The Rapture - No Sex For Ben som har potensiale til å bli ein hit i sumar. Ellers så ser eg for meg at Black & Gold av Sam Sparro kjem til å bli spelt mykje på diverse utestader rundt om i landet. Lenke til kommentar
kris45 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvilken sang tror du er den beste sommerlåten? Og hvilken sommerlåt er/var din favoritt? Alle sjangre! Jeg vil si WEEZER - PORK AND BEANS, utrolig tøff sang! Årets sommelåt, LETT! Så langt er det min favoritt også. Genial sang og video Videoen e GENIAL ja! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jan Thomas har drivi å laga en låt han tror blir sommerlåta... men blir det han tror jeg nesten hele sommeren er ødelaggt. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 det som er det for meg må vell være Hau Hau eller . Jan Thomas har drivi å laga en låt han tror blir sommerlåta... men blir det han tror jeg nesten hele sommeren er ødelaggt. hehe.. words, man.. words.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Sigur Rós' Gobbledigook blir definitivt min sommer-soundtrack i hvert fall. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Adam tensta - my cool.. kanskje, kanskje ikke? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Jan Thomas? Stylisten?? å herre... selvfølgelig.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jan Thomas? Stylisten?? å herre... selvfølgelig..La han holde på, sommerlåter ofte synonym med tåpelige dancelåter. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Han får vel sikkert god hjelp til låtskrivinga av den nye kjærasten sin. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Han får vel sikkert god hjelp til låtskrivinga av den nye kjærasten sin. regner med det. å han er liten gutt enda å skal sikkert liksom vite hva som er kul å ikke:p så er litt spennt på hvordan sangen hans blir til slutt:P Å teksten ikke minst. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 "Skrot", av Nullskattesnylterne. Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg tipper at årets sommerlåt ikke har kommet ennå Jeg har nå i hvertfall funnet min Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Tja.. Elisabeth Carew? http://www.youtube.com/watch?v=WimUY3yd4jY Ugh, den var jo grusom :/ Jeg håper på Until June - Sleepless nights... har ikke no spesielt forhold til sommerlåter, men den kan jeg iallefall tåle å høre et par... hundre ganger som man sikkert gjør med sommerlåter Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Chris Brown - Forever Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jason Mraz - I'm yours Uten tvil Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Karpe Diem - Under overflaten (Som Marit Larsen) eller Erik & Kriss feat. Martin Diesen - Ut mot havet Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 In the Ayer - Flo Rider, Will.I.AM and Fergie Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jason Mraz - I'm yours Uten tvil Den tidligere versjon var mange hundre ganger bedre:) samme person. men litt dypere da. Mener nå jeg:) Lenke til kommentar
jahas Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg tipper at årets sommerlåt ikke har kommet ennå Jeg har nå i hvertfall funnet min Har han vært på de stedene, eller er det redigert. Leste litt på hjemmesiden hans, men skjønte ikke om han tulla eller mente dt :S Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det er ikke redigert. Har ikke kilder og sånt, men jeg fikk litt smådilla på han for en stund siden og jeg kom frem til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå